Inlägg från: DrottGirl |Visa alla inlägg
  • DrottGirl

Vad är White trash för dig?

heeeeelt otroligt åkte på o ta ungen till hennes odrägliga skitstövel till pappa . men fatta har åkt kommunali typ 23 timmar eller så, e helt slut!!!! sattt fullt m äckliga ugar överallt o skrek, men vaddå hur beter de sig lixom? asså sorry, men jag har f-n inte förberett nåt, va inne på konsum o köpte groggvirke - fatta 15.90 skulle de ha för 1½ liter cola - kom igen det kan ju inte vara så svårt att göra den lixom?

hittade iaf skiiiitsnygga byxor på ÖB ni vet såna där gråa mjukisar som det står Babe på rumpan på m glittrig cerise färg, sååå snyggt! allt så inga fuskisar utan riktiga ni vet.

ä va - fn nu ringer det här oxå - hur mkt tid tror de att man har, ska ju fixa m rosa toppen

gravid m BF 16 dec
  • DrottGirl

Rosana - när ska vi till sjukan då? kan du gå i öht eller ska jag ringa på Ratko eller Bosse? du måste vila inför kvällen för då e det feeeeest!

gravid m BF 16 dec
  • DrottGirl
    Petit Coeur skrev 2007-08-31 16:38:14 följande:
    Åsa: Annars kan man typ göra sin egen franska manikyr med typ tippex jöh... *S*
    men guuud, va smaaaart! asså det måste ju bli skit snyggt ju! kan du göra på mig med men vi sak nog var på balkongen - har hört att det e typ farligt att inhalera tippex  o man vill ju inte dö ung lixom *tar ett djupt bloss på ciggen*
    gravid m BF 16 dec
  • DrottGirl
    Minelly skrev 2007-08-31 16:42:40 följande:
    Rosana: Jag hade gärna hängt med till sjukan ikväll, har såååå j-vla ont i ryggen, så jag skulle helt klart behöva recept på lite painkilers. Kanske Evert kan ordna det i Polen *måste fråga*. Men tyvärr har jag lovat Zizzi att hjälpa henne att flytta. Hon och Evert har gjort slut, IGEN! Han var otrogen med Sussi. Rotweilern Devil, kom på dem i sänghalmen.
    var Sussi m Evert??? ere saaaaant! jag visste det! det e säert han som e pappa då och inte Kenny som sunshine hade hört! jag ska faaan snacka m henne m det sen, vaddå, jag menar Evert lixom... värsta traschiga
    gravid m BF 16 dec
  • DrottGirl
    Petit Coeur skrev 2007-08-31 16:33:43 följande:
    Rosana: *rodnar klädsamt under Rimmels brunkräm*
    åååh, har du lite till mig med - den  eju så sjukt bra!

jag har köpt deras nya mascara så shit vad folk kommer att se mina ögofransar idag, det var skitbrapris, bara 40kr för 2!
    gravid m BF 16 dec
  • DrottGirl
    Petit Coeur skrev 2007-08-31 17:42:22 följande:
    Åsen vettu Rosana... jag har sett typ hon Victoria Silvsedt... asså när hon har sådär korta kjolar så har hon inga trosor utan typ bara nåt plåster för... Ska ja ta me? Jag har inga såna typ hudfärgade plåster men för att tag sen fick man Disneyplåster på Donkan när man handla ... Tar med dem jöh!
    har nu nåt m ior? tycker han e såå söt! typ min idol eller nå, vill faan inte ha nasse iaf!
    gravid m BF 16 dec
  • DrottGirl

Men e det Palle som kör EPAN?? haha, då får vi åka gratis, han har jag vart m p hamnfesten förra året - asså det e inget o pröva eler så men killen e rätt just, han sjussar säkert gratis - jag ringer, vilka ska med nurå`???

gravid m BF 16 dec
  • DrottGirl

Rosaa - vad ska jag ha på mig upptill då? vill ju ha ngt som matchar lixom...

har fixat nya läderremmar till handlederna nu - sjukt snygga har tyyp 34 st nu!

gravid m BF 16 dec
  • DrottGirl

16? till mig sa han att han va... eller han sa typ inget, vi var på Peppes och satt m stanko, Hamdu och Kimmy och jag drack så dj-vla mkt shots blå fisken och turkis peppar - skitgott ju! och sen vet jag inte riktigt men han sa ngt om efterfest i garaget så vi var når som  hängde på, hn har köt en ny Honda - så läcker! iallafall så bjöd han mig på maskrosvin - hra ni druckit det? man blir typ helt förlamad! och det var typ då det hände typ... men jag var inte kvarr så länge ungarna var ju hemma själv så jag var ju tvungen att åka m första bussen lixom...

gravid m BF 16 dec
  • DrottGirl

buffalos - det e ju så snyggt! har precis tagi fram mina Ugg nu, snart kan man ju ha de, skitsnyggt till tighths!

gravid m BF 16 dec
Svar på tråden Vad är White trash för dig?