Inlägg från: Petit Coeur |Visa alla inlägg
  • Petit Coeur

Vad är White trash för dig?

Åsa: Vad mer än Ledin? Michael Bolton? Cazzandras största idol är naturligtvis Jordan Price och Carita tycker att Britney Spears "har blivit så mycket mer mänsklig nu".

• Petit Coeur

Drottgirl: *kvider* Undrar om vi bott på samma ställe? Jarmo/ Steve/ Tyrone har utvecklat sitt bilintresse till att involvera "ljudtävlingar" och ställer stolt upp bagageluckan till 240 för att demonstrera baslådorna...

Ankan är lite mer vidsynt än sina väninnor och ses lite som en gourmet, hon äter nämligen "laangoschar" på marknaden inte bara en mos med räksallad.

När familjen slår på stort så stuvar man in hela familjen och drar tillsammans med sina vänner i karavan ner till GBG för att gå på Liseberg. Eddie Medusa på högsta volum och vargsvansen stolt fladdrandes från antennen... Det är sommar det!

• Petit Coeur

Nä hörni, vad tiden går... Måste fixa till mig och åka hem till kompisan och bli bjuden på middag! Hoppas att jag har många sköna sidor att läsa när jag kommer hem! Det här måste vara bästa tråden någonsin. *träningsvärk i magen* Kram på er och ha det gött!

• Petit Coeur

Lenita, moahahahaha... Klockrent!

• Petit Coeur

*försöker slita mig* *får inget gjort* *onda männsiskor som upptar all min tid* *s*

• Petit Coeur

*hi, hi, hi* Klippa ut fina bilder på brudklänningar, kungafamiljen och andra kändisar och klistra in i sin egen "scrapbook" (läs kollegieblock), att vara 45 bast och ta hål i näsan samtidigt som minstingen, tatuerad ros på skuldran alternativt panter som klöser sig fast på skinkan, aldrig ha ätit fläskfilé på VECKODAG, inte låta ungarna dricka apelsinjuice "eftersom vi inte är gjorda av pengar" men däremot ha skafferiet fullt av läsk, aldrig ha haft frukt hemma, gapa åt ungarna när de röker fimpar ur mammas askkopp på spisen, familjens 15-åriga tös som har rosa mysbyxor med häng så att stringen syns och "Diva" tryckt på byxbaken och ett "diamant" Playboyhalsband. Till detta ett par "UGGstövlar" (oberoende årstid alternativt fin paljettopp, mysisar instoppade i tubsockar samt badtofflor...

• Petit Coeur

Hennatatueringar, tandsmycken (haft ett själv *skäms*), Simpsons samlingsbox, bara furumöbler inhandlade på Jysk -87, på alla bilder inlagda i bildgalleriet på FL syns en obäddad säng med gräsliga lakan (*kollar snabbt mina egna bilder*), bilder på saker som ska säljas på Blocket ser ut som de tagits i en knarkarkvart, tygblommor och kaktusar. Den ultimata WT utsmyckningen måste vara att pynta med "fina" vinflaskor med ljusstumpar i alternativt spara på "dyra" spritflaskor (tomma naturligtvis) och ha som statussymbol i barskåpet. Inen lagavulin doch utan en hederlig gammal Absolut inhandlad på den enda semesterresan till KOS-94.
    Kom igen gott folk! Mer kan ni! Inte kan detta underbara ämne vara uttömt?

• Petit Coeur

Ha, ha... Nog fasen ser man en gammal sleten strykbräda stoltsera i mitt eget bildgalleri! Lite WT- varning på mig själv där!

• Petit Coeur

att gå i hockeytröja öht är WT

Vad ska man annars matcha sin WT- hockeyfrilla med?

• Petit Coeur

Tycker att "Update" på TV3 är ett intressant nyhetsmagasin...

Svar på tråden Vad är White trash för dig?