Inlägg från: Rosana |Visa alla inlägg
  • Rosana

Vad är White trash för dig?

DrottGirl; "Very, very WT!!!"

• Rosana

Hello girls!! I'm back! Gud asså - fatta, jag tuppa' av! Låg helt avsimmad på golvet tills hundkräket väckte mig! Skiitläskigt! (Skrek mig blå i huvudet på Melizza! Hon fårf*n lära sig att rasta j***elskapet!) Så har jag fått lunginflamation också nu, apsjuk!
    Nån mer än DrottGirl som hänger på till sjukan ikväll?? Blir ju roligare å vänta om man är fler typ, å sen blir det Heartbeak. Jorå DrottGirl, jag har allt möjligt smått å gott här, Steve och Ratko kom förbi en vända med smuggelsprit och CIGG!! Så gissa vem som bolmar nu!! *tar ett djupt halsbloss - får en rökhostattack*.
    DrottGirl, kan jag låna din cerisa top ikväll? Du vet den man knyter nedanför tittsen? Vore skiitschysst, har inget rent.Kan inte tvätta, e ju sjuk ju.
    Petit Coeur, kan du tjacka såna där lösnaglar "french..nånting.." på ÖverskottsBolaget till mig innan du kommer?

• Rosana

Jossebell; Sån överklass du e! men okej rå,svänger du om bolaget då ?

• Rosana

Petit Coeur; Tack, du e en pärla! Har glitterlack hemma, fick massor av majsan när hennes kille torskade för häleri! fattar inte va de snackar om! Vaddå du e väl inte ironisk eller nåt! Men pallar typ bry sig!

• Rosana

Matheus mamma; Tack! Men om du läser hela tråden så finns det de som skrivit ännu bättre...! Kolla bla DrottGirls och Petit Coeurs inlägg - jag skrattade så att jag hade ont i magen halva natten!"

• Rosana

Åsa MA och Ptit Coeur, när min sjukskrivning går ut, fall jag inte får förlängning då rå (fast det borde jag ju, för jag e j***gt sjuk, men i vart fall..), så ska jag F'n ta mig BEGÄRA att A bekostar en sån där utbildning till nagelteknolig till mig!! Sen fixar jag era naglar gratis!

• Rosana

Minelly; Fy f**n för Evert asså!! Men det e ju inte första gången, han e ju på alla å kletar å har sig! Gu va synd om Zizzi. Jag kommer att KRÄVA så j***vla mycket smärtstillande ikväll, så oroa dig inte! Kan hämta hos mig imorgon - recept asså - har inte råd att hämta ut förrän nästa vecka när jag vart på soc.

• Rosana

Åsa: Allt duger åt mina ungar! Vart så himla pank i veckan, så Melizza fick gå tll Mackadonkan och pumpa ut ketchup i en petflaska å ta hem - funkade sk**tbra att röra ut i varmvatten till tomtsoppa sen!
    Minelly: Tur att nån fick underhållstöd idag!
    DrottGirl; Det e lugnt! Har allt hemma ju (ska börja förtoppa lite redan nu faktiskt) Skickade över ungarna till den där feta kossan på tredje våningen (hon som smyger och glorMen hon e ju schysst å ger dem mat å så). Sa till dem att jag inte vill se röken av dem förrän morgon eftermiddag! Måste ju sova ut ju. Kommer du nu rå? Porten e trasig, men hojta från gården så kastar jag ut nyckeln till dig!

• Rosana

Minelly; Det känns j---gt mycket mot mina principer att låta Evert hämta oss från sjukan, med tanke på hur han behandlar Zizzi1....*tankepaus* ..Men okej rå, för den här gången kan han göra det, DrottGirl pallar inte åka kommunalt mer idag.

• Rosana

Drottgirl; Ring Ratko och fråga om skjuts till sjukan. Kan han va fyllechaffis också sen, tror du? jag menar, jag e ju sjuk liksom, pallar inte gå hem.

Svar på tråden Vad är White trash för dig?