Inlägg från: Rosana |Visa alla inlägg
  • Rosana

Vad är White trash för dig?

Petit Coeur; När Lenita "släpper loss", alltså runt barnbidrag (ungarna är hos sina farsor i helgen - så jävla skönt! Kom å förtoppa hos mig! Hamed har fixat massa dricka" - så är det INGEN i kvarteret som kan värja sig för E-Type* "HERE WE GO"!!

• Rosana

Frantic; " WT-personen rakar av sig allt könshår för att det Skall vara så" *skrattar och klöks*
    WT-personen har oftast även en piercing i 2ja-du-vet-var" , för att det skall vara så.

• Rosana

Frantic; "Billiga remsandaletter från ZARA"?? "Nä där har jag fan inte råd å handla, för helvete! Vet du va' jag får ut av jävvla F-kassan nu...Men du - tips" På Skopunkten får du får du för samma pris! Där köpte jag dom där svarta stiletterna du vet..")

• Rosana

Petit Coeur och alla andra roliga här...Ja, försöker också slita mig..."får väl masa ut i köket dårå och koka lite jävla makaroner till ungarna, för det är fan vad de kvider liksom..." Men det är SVÅRT! Hoppas tråden håller i sig, för jag ser fram emot fler roliga (men ack så sanna???) definitioner av vad som är WT!! Så otroligt kul! Har skrattat duktigt!

• Rosana

Hanya72; Hahaha! Den sortens WT-personer har jag träffat i Falsterbo!! Det är de som bor i "De vräkiga Dallas-villorna, med fontän vid uppfarten och trippelgarage för alla bilarna..."! Pengar har de lyckats med, men ränderna går aldrig ur!

Frantic; "Ah men va fan! vaddå?? Får du ut mer än jag eller vad jiddrar du om.Vilket jävla distrikt tillhör du då, Centrum eller ???"

• Rosana

DrottGirl; " Vaknade precis - ont i hela kroppen! Är förlamad nerifrån och upp! Melizza fick hjälpa mig till toa. Sitter i telefookö nu, till vårdcentralen, måste f-n ha en akut-tid NU! Ska ha en till ungarna också, Melizza har haft astma hela natten och Chestity har eksem. Och så har vi fått tillbaka svinkopprna allihopa. Kommer du över och fikar sen? Köp med mjölk och cigg då!"

• Rosana

DrottGirl;
    Hemma hela dan! J***la b***tchen på vårdcentralen sa att det inte fanns några tider! Blir väl en sväng upp till akuten ikväll då rå - om inget roligare händer...Är helt f***ng förlamad nu, ligger i soffan, kan inte röra ett finger! Måste ha en cigg snart, jag dör! Skickade ner Melizza till Konsum, tänkte hon kunde få krita en gul Blend till mig - men NÄ RÅ! Surkarten i kassan fatta väl att ungen inte skulle röka upp skiten själv? Men NÄ RÅ! Plus att hon sa att jag inte får krita nåt mer! tack för det lixom, ska ungarna svälta ihjäl typ??
    Kom när du är klar på AF då och glöm inte cigg! Tänkte vi kunde ta en sväng på stan sen, vill kolla piercingsmycken och höra vgad det kostar att ta hål i näsan. Nokia 5700 suger juh!

• Rosana

Petit Coeur;
    "Har du inget vettigare för dig, kan du komma hit å fika istället. Ta med dig cigg å mjölk å kaffe å filter. Är helt slut!"

Emmakatta;
    Haha!! WT-personerna har dessutom ofta varit med om en massa otroliga saker; blivit knivattackerade av grannfrun i tvättstugan, fött ett barn, fem månader för tidigt på McDonalds toalett -" visste inte ens att jag va' gravid!", fått näsan knäckt av en svart-taxichaufför, blivit förföljda av en psykopat...etc, etc! HUR hamnar dessa personer i såna situationer hela tiden???

• Rosana

DrottGirl,
    " Gula Blend eller Prince, spelar roll! Å jag veeet att de e skiitfarligt att gå som jag gör! Blir mer å mer förlamad nu ju! De få f*n fixa in mig på förtur på akuten ikväll! Pallar sitta å vänta halva natten...
    Skiitcool att Bitsy ska börja hos Tjaba! Kanske man kan krita en piercing där rå?? Har inte fått mina pengar ännu, soctanten krånglar! Ska ringa morsan sen och höra om hon kan låna mig några hundra. Fall det går så kan vi ju sticka in till Heartbeak's efter sjukan ikväll, tror att Stanko står i dörren ikväll.
    Men kom hit nu rå! Börjar f*n snart klättra på väggarna!

Svar på tråden Vad är White trash för dig?