Inlägg från: Mamasnest |Visa alla inlägg
  • Mamasnest

Vad är White trash för dig?

Ha ha, jag dör av skratt.
    WT för mig är en mamma i skitiga joggingbyxor, trasiga jobbingskor och smutsigt hår som sitter på Burger King med sina 6 barn och stirrar tomt framför sig samtidigt som hon slukar burgare efter burgare.

Trebarnsmamma på heltid
  • Mamasnest

Födelsedagsannonser i tidningen med bild på barnet där man tydligt ser att ungen är skitig runt munnen trots att en enorm napp är intryckt och döljer halva nasiktet.

Trebarnsmamma på heltid
  • Mamasnest

Kom på en till... att gå i hockeytröja när det inte ens är hockeysäsong. *ryser*

Trebarnsmamma på heltid
  • Mamasnest
    JohannaJ skrev 2007-08-30 22:24:41 följande:
    att gå i hockeytröja öht är WT
    Absolut, men mitt i sommaren är ännu värre.
    Trebarnsmamma på heltid
  • Mamasnest

Det senaste WT jag stött på är att bjuda på Konsums egna muffins direkt ur förpackningen på födelsedagskalas. Dessutom tycker jag att det är extremt WT att stava sitt barns namn så konstigt att ingen förstår hur man ska uttala det.

Trebarnsmamma på heltid
  • Mamasnest
    Petit Coeur skrev 2007-08-31 15:00:17 följande:
    Atamon: *asg* Och snusläpp!
    Ha ha, sambon gråter av skam när han ser korten från barnens förlossningar där han poserar med prilla inne. Tur att han skäms över det, annars hade det varit WT-varning på honom.
    Trebarnsmamma på heltid
  • Mamasnest
    katja74 skrev 2007-09-07 20:49:23 följande:
    Haha, vilken kul tråd!! Vet inte om någon nämnt det, men enorma bokhyllor (med glasdörrar) utan en enda bok i, däremot porslinsfigurer och souvernirdockor, guldinramade foton på släkten och absolute music/ Mr Music-samlingen. Och naturligtvis VHS-filmerna i vinröda "skinnfodral".;-D
    Glöm inte hemmabaren med Rosita och hemkört. Och alla möbler måste vara svarta. I sovrummet står dessutom en dubbelsäng med inbyggda sängbord, speglar och klockradio i ramen.
    Trebarnsmamma på heltid
  • Mamasnest

Eliisabet: HA ha ha!!! "Vad blev ditt trailer trash name"? Mitt blev Candy Bigass.

Trebarnsmamma på heltid
  • Mamasnest

Minelly: Självklart! Speglar i taket passor nog in där också.

Trebarnsmamma på heltid
  • Mamasnest
    JohannaJ skrev 2007-09-07 23:08:29 följande:
    och vårdbidrag är WT (hukar mig för alla arga hemma-mammors hembakade bullar).
    Jag trodde att de flesta trailerpark-WT-brudar hade minst 2 jobb: Strippa och servitris, inte skulle en WT-brud måna om barnen???
    Trebarnsmamma på heltid
  • Mamasnest
    locco skrev 2007-09-09 22:48:58 följande:
    antar att ditt inlägg syftar på mig ;Pvisst har jag humor, riktigt mycket humor tom MEN jag gör mig inte rolig över andra och på deras bekostnad.
    Jag tycker ändå att vi har haft glimten i ögat, och de flesta av oss har erkännt att det bor lite WT i oss alla.
    Trebarnsmamma på heltid
  • Mamasnest
    annsan82 skrev 2007-09-11 12:52:02 följande:
    verkar som om jag dödade denna tråd med mitt SUPER roliga inlägg Om nu nån saknar dörmågan att förstå det, så var det självironi mitt tidigare inlägg var byggt på!tjola hopp...l
    Att vara en tråddödare kanske är WT??
    Trebarnsmamma på heltid
  • Mamasnest

Jag har blivit lite skadad av den här tråden. Överallt där jag ser potentiella WT-personer så tänker jag på fyndiga beskrivningar från den här tråden. Idag stod en slabbig kvinna brevid mig i köttdisken, hon köpte kotletter och jag köpte fläskfilé. Då tänkte jag på någons kommentar" WT har aldrig ätit fläskfilé på en vardag" och började fnissa okontrollerat.

Trebarnsmamma på heltid
  • Mamasnest
    Minelly skrev 2007-09-14 11:42:33 följande:
    Samma här. Fläskfilén var givetvis till lördag kväll då Roffe och Sussi kommer på besök med sina barn Chävin och Chazzandra.
    Åh, fin middag! Har du fixat Rosita och hemkört dagen till ära då?
    Trebarnsmamma på heltid
Svar på tråden Vad är White trash för dig?