Vad är White trash för dig?
jag tycker att det är WT att ha eget internet!
jag tycker att det är WT att ha eget internet!
det är WT att säga denimtyg om jeans...
det är otroligt WT att inte bry sig om miljön och att säga att man vill ha en "bensinare med rejält drag i".
sov gott syster yster... nu väntar lite myspys med "gubben"
han har sagt att han ska sätta "regeringen" på plats i kväll!!
FETT med WT att vilja ta bort kungahuset.
begreppsbestämning är ju iof intressant men jag vill nog mena att det är lite beroende på vem som använder ordet/orden. Vi kan ju skämta om svensk WT här medan man talar om det i det stora hela som något helt annat. Bäst vore att ha en svensk motsvarighet men nu finns ju inte det och därför importerar vi WT-begreppet istället.
Min definition är att WT i Sverige är outbildad arbetarklass med vissa levnadssätt och värderingar. Andra kan tycka det är något helt annat
inte riktigt sant. Man talar visst om klasser men kanske inte öppet. Men visst existerar det allt och annat är lögn.
jag kan roa mig på andras bekostnad då jag både haft pengar sen födseln OCH lyckats gifta mig rikt... sug på den du!!
så vad bryr jag mig om några sårade WT...
men om man nu är WT och sitter här och skämtar så skämtar man väll på inte på andras bekostnad utan på sin egen!?
verkar som om jag dödade denna tråd med mitt SUPER roliga inlägg
Om nu nån saknar dörmågan att förstå det, så var det självironi mitt tidigare inlägg var byggt på!
tjola hopp...l
japp!!! verkar inte bättre... *skäms lite*
men då kanske det inte gör nått att jag "driver" med andra WT´are???