Inlägg från: katja74 |Visa alla inlägg
  • katja74

Vad är White trash för dig?

Haha, vilken kul tråd!! Vet inte om någon nämnt det, men enorma bokhyllor (med glasdörrar) utan en enda bok i, däremot porslinsfigurer och souvernirdockor, guldinramade foton på släkten och absolute music/ Mr Music-samlingen. Och naturligtvis VHS-filmerna i vinröda "skinnfodral".;-D

• katja74

Haha!! Nej just det, det får man inte. och det får gärna vara ett överkast i leopard-plysch eller något annat "vilt" som kronan på verket.

• katja74

ojoj, eliisabet! Nu kliar det allt i fingrarna. Bara att hala fram finax-kortet och shoppa loss asså!

• katja74

Snabbvin på ständig jäsning.. Och darttavla som pryder sin plats i hemmabaren! Marmorbord och piedistaler med touch av antiken.

• katja74

En gång i tiden brukade jag ibland spela musik tillsammans med en trubadur på olika restauranger(läs syltor..)i Stockholms utkanter.
    En kväll vacklade en medelålders kvinna fram till oss,iförd brynja(!), tatueringar och ölmage,och sluddrADE aggressivt;
    "Har ni hört talas om Elvis, era jävla svartskallar?!:-O
    Vi blev så paffa att vi började skratta hysteriskt!Mer WT blir det inte, tycker jag..

• katja74

Ja usch!! Vilka vidriga, sjuka människor!! Är det någon som har sett filmen "Gummo" förresten? Mycket WT där, må jag säga.. Vet liksom inte hur man ska förhålla sig till den direkt. Det är roligt, upprörande,sorgligt och äckligt på samma gång liksom. Och väldigt skruvat..

• katja74

Haha!! Jaa, den här tråden är för mig som vad pulverbearnaisen är för WT-middagen.

• katja74

Drottgirl; Herregud, det där hade man ju inte kunnat spåna ihop själv ens. Jösses, säger jag bara!!:-O ännu en gång har verkligheten överträffat dikten..

Svar på tråden Vad är White trash för dig?