Inlägg från: Jossebell |Visa alla inlägg
  • Jossebell

Vad är White trash för dig?

WT för mig är det samma som "skrotfamilj" "pack" eller "tattare"

lågutbildade
    ingen grace
    inget hopp
    ingen förmåga att hålla smutsen borta från kläder, hemmet och ansiktet på en rad med ongar.
    fri uppfostran eller s.k låt-gå-uppfostran
    inga rutiner

ingen större skillnad på hemma myskläder, trädgårdskläder och gå på fest eller gå på stan kläder.

Fast jag säger som någon sagt tidigare, det märks när man möter en.

• Jossebell

okej igår såg jag en tjej som jag faktiskt tänkte så om.

Följande iaktog jag:

Hon var höggravid och fast det är tämligen svalt ute hade hon en kort topp ovanför magen och låga byxor undermagen. De var vida nertill och allt var givetvis i svart.

Hon gick över en rondell i sveriges tredje största köpcentrum. Där förmodligen 95 % av alla som är där har bil. Men hon hade troligen vandrat från närmsta bostadsgetto dit bussen inte ens vill köra på natten. (kanske sett några rubriker om ungdomar som totalvandaliserade en ambulans på utryckning)

• Jossebell

drottgirl, okej du vinner! Det var en fullträff. Förmodligen har hon ett par foppa-kopior.

• Jossebell

Vi har ju riktat in oss ganska väl på hur kvinnliga WT är och ser ut. (allt vi skriver är ju total sanning)
    Hur är då männen och bostaden.

Bostad kan vara ett ruckel på landet med 3 slaktade bilar på tomten. För familjen klarar inte av "nyfikna grannar"

Eller hyreslägenhet i sammhällets eller stadens sämre förorter.

Männen äger ingen kostym eller kanske en som de fick lov att införskaffa till sin mors begravning för åtskilliga år sedan. T-shirt är standard och går han på fest så unnar han sig en tvättad fast förmodligen skrynklig.

Det saknas lite tänder här och var och nikotingula till svarta är nyansen.

En äkta WT bor i husvagn på någon åretruntcamping, men nu snackar vi om WT-proffs.

Antingen är mannen ett mähä och kuvad av sin kvinna och säger bara "jatack och amen" eller så är det en råbarkad bjässe som tar till nävarna när orden tar slut.

VISSA anser att dessa även går under raggare men det vill jag absolut inte gå med på.

Svar på tråden Vad är White trash för dig?