Inlägg från: Sobril |Visa alla inlägg
  • Sobril

Vad är White trash för dig?

Förutom det som redan sagts i tråden så hör väl även shoppingorgier från Tv-shop till det tvättäkta WT-beteendet.

• Sobril
    Sobril skrev 2007-08-30 21:20:23 följande:
    Förutom det som redan sagts i tråden så hör väl även shoppingorgier från Tv-shop till det tvättäkta WT-beteendet.
    Har bara skummat igenom tråden så förmodligen har det väl redan sagts, men foppatofflor måste väl höra till det mest White Trashiga man kan ha på sig. De ska dessutom vara oäkta och inhandlade för en hundring på någon marknad.
  • Sobril
    JohannaJ skrev 2007-08-30 21:26:36 följande:
    och lite WT är det att som jag sitta och gruppera människor så Fast kul är det.
    Nej,det är inte WT, bara fördomsfullt. Och som du säger väldigt roligt.
  • Sobril
    heku skrev 2007-08-30 21:32:04 följande:
    WT för mig är FL!
    Haha, hade faktiskt tänkt nämna det men såg att du hann före.
  • Sobril

Kom på en till: att få skyhöga telefonräkningar för att man ringt in till dessa jävla tävlingsprogram på tv, där varje samtal kostar typ tio spänn.

• Sobril
    JohannaJ skrev 2007-08-30 21:51:42 följande:
    JA! och sms-lån
    Absolut! Eller att ha precis allting på avbetalning.
  • Sobril
    Ronille skrev 2007-08-30 22:30:11 följande:
    Har inte läst hela tråden så en del kanske redan är sagts:*En fet tribal tatuering i svanken och/eller en tribal runt armen. *Fejkade foppa-tofflor gärna köpta på marknad.*Döpa ungarna till Jennifer, Kevin, Melissa och dylikt.*Ljusrosa täckjackor på kvinnor i 40-års åldern.* 2-5 ungar med olika män.
    WT-eliten tar också första bästa chans att få visa upp sin fula nuna i någon av våra kvalitetskvällstidningar. Det handlar ofta om hur katastrofalt det är att man köpt hem en limpa som råkar vara möglig, eller nåt annat som är av stort intresse för oss vanliga dödliga. Reportaget innehåller alltid en bild av "offret" med en gravallvarlig min med den defekta produkten stadigt i händerna.
  • Sobril

Petit Coeur skrev 2007-08-30 22:41:28 följande:

Säger stolt: "Jag har då aldrig läst en bok i hela mitt liiiv!"
    Eller säger stolt: Jag tycker Liza Marklund ska få årets nobelpris.

Är det inte också väldigt WT att stava Liza med z?
Svar på tråden Vad är White trash för dig?