Inlägg från: Sunshine78 |Visa alla inlägg
  • Sunshine78

Vad är White trash för dig?

Ett beteende

• Sunshine78
    SkåneP skrev 2007-08-30 12:24:14 följande:
    Elvis Presley
    No way!!
  • Sunshine78
    Minelly skrev 2007-08-30 12:26:30 följande:
    Exempelvis?
    Helt klart sitter det i beteendet anser jag.

Ohyfsad,högljudd,slarvigt klädd,röker inne alldeles bredvid barnen,svär ofta,fientlig mot omvärlden men har ofta en stor intergritet och värnar om de sina..

Nu har vi ju alla inslag av ovan nämnda ting,men ingen fara om det inte är precis hela tiden

TS: Skoj tråd!
  • Sunshine78
    PoodleMy skrev 2007-08-30 12:41:55 följande:
    Vi äter på Mc Donalds ibland.Är två vuxna i familjen nu.Har åkt på husvagssemester.Villa.Vovve.Jag är är arbetshandikappad..Vi röker ej dricker ej. Då hamnar väl inte vi i den gruppen?
    Men självklart inte!!
  • Sunshine78
    PoodleMy skrev 2007-08-30 12:44:09 följande:
    Vi äter ju på McDonalds?
    Men det gör väl de flesta,jag menar alla har väl någon eller några egenskaper som 'passar in' på vad de flesta klassar som WT. Så vi kan väl bestämam att alla är lite WT,för så blir det ju
  • Sunshine78
    AstraTrillian skrev 2007-08-30 12:57:17 följande:
    För mig är WT ännu ett konstigt FL-fenomen. Annars är det väl jänkare som bor i husvagn och gillar vapen väldigt mycket.
    Just det vapen glömde jag!
  • Sunshine78
    Petit Coeur skrev 2007-08-30 16:45:24 följande:
    Röker gul Blend, låter barnen åka utan bälte, har en kamphund de absolut inte kan hantera (heter Rambo såklart), om de ska festa till de dricker de Guntrum (blå flaskan!) doftar Date, alltid gamla dillchips i en skål på vardagsrumsbordet (gammalt ovalt sletet åttiotlsbord).
    Hihi,ser det framför mig,ja o så 80-tal
  • Sunshine78

Herregud!! Jag som tyckte mina tidigare inlägg var fördomsfulla,vad är inte alla de andras då? Jeesus..rodnar nästan

• Sunshine78
    DrottGirl skrev 2007-08-31 13:12:33 följande:
    Rosana - f***n va kul om vi kan dra till heartbreak ikvälll! Vi lär ju fett komma in om stanko står!  men då förfestar vi hos dig först va? har du ngt hemma? då slaggar jag hos dig ikväll, orkar f-n inte åka nattbuss hela natten... kanske Hamdu e ute - han e ju sååå på just nu, sååå dj-vla jobbig! undrar hur han e i sängen?
    Ni kan väl fråga Kenta han har säkert hembränt! Hehe
  • Sunshine78
    DrottGirl skrev 2007-08-31 13:27:28 följande:
    Sunshine - jag snacka m Kenta imorse och han visste inte om han skulle ha sitt HB till ikväll, det var visst en folkracetävling som e ikväll, vet du nån annan?
    Ja Roffe kanske! Han bor ju lite långt bort,men tror hans polare kan köra in och lämna Hb åt er! Han har inget körkort men han kör ändå,men det behöver du ju inte tala högt om,för då får man hela gänget på sig antar jag!

• Sunshine78
    Bluescreen skrev 2007-08-31 16:25:53 följande:
    White Trash är ett uttryck för osäkra människor att känna sig bättre genom att generalisera och trampa på människor med andra värderingar än de själva.
  • Sunshine78

Sitter o skrattar åt era på hittade namn!   Evert,kan bara inte se annat än min kompis morfar framför mig,han heter Evert men är knappast WT

Well,well fokes.Meet my new chic Melizzahhhh

• Sunshine78
    Timotheos skrev 2007-09-05 15:35:29 följande:
    Vad ska barnet heta då för att inte vara WT?locco? Madeläään? Eva-Anna?
Svar på tråden Vad är White trash för dig?