Inlägg från: qenzo |Visa alla inlägg
  • qenzo

tycker du att homosexuella ska få gifta sig i kyrkan?

Men jag äter faktiskt inte tårta ;)

Daou skrev 2007-09-01 23:26:03 följande:
    "Gör som vi säger nu, så får du tårta sen, när du kommit till himlen..."Kontroll, makt, makt, makt... Ja, jag är litet tjatig...
  • qenzo

Sant så sant, men jag tar då hellre skiten av Honom själv då, än att få spott och spe av nyfulla kristna. Och det är väl bäst att tillägga att jag inte ser ALLA kristna som fanatiker som gapar i tid och otid.

Dorian Ertymexx skrev 2007-09-01 23:29:06 följande:

Nej, men man vill ju inte ta risken! Det är som med försäkringar, man köper dem för alla eventualiteter! Likaså ska man sitta och bäva för att ha för kul, man kan ju vredga den Gode Men Hårde Fadern!
  • qenzo

Måste få tala om bara... att min flickvän nu surfar på en stor HBQT-sajt och vad hittade hon? Jo en klubb för Kristna!
    En hel klubb med 140 medlemmar där säkerligen mer än hälften av dom alla är bögar/flator...
    Hur fel är inte det då?
    Är det rätt att de ens kallar sig Kristen eller skulle ni önska att de valde att inte dela er tro?

• qenzo

Men Gud har ju skapat oss alla väl?
    Och isf måste han ju ha gett oss homosexuella nåt "fel" med vilje...

Du skrev att han straffar kriminella handlingar som ex homosexuallitet, men att vara homosexuell är ju lagligt, och med tanke på att Gud har ett finger med överallt, så borde han ju även visa vägen då våra lagar stiftas.

Free Spirit skrev 2007-09-01 23:30:19 följande:

Gud har aldri skapt noen homoseksuelle..det ville være helt hull i hode då å så forby det i neste steg..homosex..kriminelt? Vel i Guds øyne er det synd på lik linje med utenom ekteskapelig forhold, prostutusjon mm. homo lagligt..betyder?
  • qenzo

Jo men... Det har det ju varit sedan jag föddes isf :D
    Jag får iaf trevligt sällskap av dig :P

Dorian Ertymexx skrev 2007-09-01 23:36:19 följande:

Då är det kört för dig.
  • qenzo

Säkerligen mer än hälften... Det är en STOR sajt för HBT och klubben var endast för Kristna...

Hur ställer du dig till ngt sådant?
    Känns det okej för dig som kristen att homosexuella ens ser sig som kristna och följer din tro?

Free Spirit skrev 2007-09-01 23:38:44 följande:

Men er du at halvparten av dem var kristne og bögar/flator.?
  • qenzo

Ja dig ska vi inte glömma... Du är redigt trevlig och din make tar vi givetvis med oss :D

Mori skrev 2007-09-01 23:40:55 följande:
    Och av mig För att inte tala om min man som är fullt medveten om att han är gift med en synderska!
  • qenzo

Ja just det... *hm*

Dorian Ertymexx skrev 2007-09-01 23:41:10 följande:

Fast det kanske är olika avdelningar för bin och polysar...
  • qenzo

Är man inte kristen får man inte bli medlem, 140 medlemmar, på en gaysajt... Ja så många hetero florerar det inte där ändå, även om de existerar underligt nog.

Free Spirit skrev 2007-09-01 23:41:26 följande:

Hallo?? Alle?? Rister oppgitt på hode..
  • qenzo

*s* jo men då har du ju sökt dig dit av andra anledningar med...
    Du är säkert lite smygkristen du med...

Dorian Ertymexx skrev 2007-09-01 23:46:20 följande:

*Skrattar* Om du menar den site jag tror du menar så är jag delskyldig till det, men mest för att det finns en polyklubb där. ;)Heterobiten alltså, inte kristendomsklubben. ;)
Svar på tråden tycker du att homosexuella ska få gifta sig i kyrkan?