Inlägg från: markera |Visa alla inlägg
  • markera

tycker du att homosexuella ska få gifta sig i kyrkan?

krabban skrev 2007-09-20 13:26:34 följande:
    självklart ska vem som helst få gifta sig i den fina lokalen som heter kyrka!biblen är ju bara en sagobok,tror lika mycke på Bröderna Grimms sagor som på biblen!men dom som vill tro på det som står i binlen får gärna göra det för mig,dom har väl nått skäl till att behöva förlita sig på en gamal bok!!
    Precis, sagan om ringen är dock en mer konsekvent och spännande bok
    Gay by nature-proud by choice.
  • markera
    Free Spirit skrev 2007-09-20 13:36:22 följande:
    Hjelp!! du forstå enda ik hva eg skrev!!!!!Eg sa at:  Eg vet helt 100% sikkert at Gud finst er god, rettferdig hellig og full av kjærlighet og at han ik godtar synd. Det er noen sannheter om Gud!!Om du ik er enig med hva eg skrev over..så tro du ik at Gud er god, retferdig , hellig..mmDa tror jo du det motsatte..forstår du nu???? Er det så vanskligt å forstå, slutt og tolk mine ord og les hva eg skriver er du snill..
    Det är svårt att hacka i sig att alla inte köper din sanning om Gud eller hur?
  • markera
    Free Spirit skrev 2007-09-23 08:29:16 följande:
    Tydligt at vi er på to motpoler. Eg tror faktisk det går ann å leve etter Guds ord, men det synest ik du. Oki så er det!!Men spotting kan du holde deg borte fra..som du gjor her.
    Nu överraskar du igen. Hur kan du påstå att höga trollbottom gör något annat än förtydligar dina åsikter?
    Ska man följa bibelns ord så hugger man ju av handen på tjuvar eller hur?
  • markera
    Free Spirit skrev 2007-09-23 09:34:12 följande:
    Ser ingen hensikt å diskutere Guds ord med deg da du ik fater det eg skriver..
    Då är det nog lika bra att du slutar diskutera guds ord med alla som inte tycker som du...
  • markera
    Free Spirit skrev 2007-09-23 09:46:52 följande:
    Ingen hensikt å diskutere Guds ord med deg, da du ik vil forstå hva eg skriver.Vet du når eg ik forstå Svensk så spør eg..
    Jag förstår norska alldeles utmärkt så du kan ju svara på dorians fråga till mig istället. Det funkar väl?
  • markera
    Free Spirit skrev 2007-09-23 09:50:16 följande:
    Kan ik annet en le..det er forskjell på dem som ik synest som meg og folk som ik vil forstå hva eg skriver når eg gjentar det flere ganger..
    Jo...fast att upprepa exakt samma sak förtydligar ju sällan innebörden av det man vill ha fram.
  • markera
    Free Spirit skrev 2007-09-23 09:52:03 följande:
    Ser ingen hensikt, for dere vrir og vrenger det så det holder. Nu sier eg takk for meg og ha en forsatt god dag!!
    Ok, så det är fel att "vri og vrenge"? Kan det inte kallas analys också..
  • markera
    gudrun skrev 2007-09-25 18:18:32 följande:
    Fördomar har vi nog allihopa..
    Ja..fast vissa tycker sig ha rätt att på grundval av sina fördomar begränsa andra människors liv.
  • markera
    Free Spirit skrev 2007-09-27 15:08:12 följande:
    Nej,det har jag förstått.Fast,Guds vesen KAN inte förändras,då vore Han inte Gud...just så er det!!
    Ni är ju så rörande överens att det är gulligt. Man skulle nästan kunna tro att ni är kära
  • markera

Gud var förbi en sväng igår och han sa att Dorian hade rätt.

Svar på tråden tycker du att homosexuella ska få gifta sig i kyrkan?