Inlägg från: qenzo |Visa alla inlägg
  • qenzo

tycker du att homosexuella ska få gifta sig i kyrkan?

Du kanske har fått svar på, men det här kan jag ;)
    Det apatologiska intresset ter sig rätt morbit ibland, men kul är det :D

Grisen har i stort sett samma uppbyggnad som vi människor har.
    Just hur det ligger till med möss vet jag faktiskt inte. Har inte "obducerat" så många :P

fia sthlm skrev 2007-09-09 17:28:08 följande:

Har vi förresten inte mer genetisk likhet med grisar eller möss har jag för mig?Eller var det så att organen påminner mest om våra kanske..hmm minns inte.
  • qenzo

Mina ungar springer då näck mest hela sommrarna (hemma alltså), och de lekar och "dör" på gräsmattan huller om buller.

Gabriella S skrev 2007-09-09 17:56:52 följande:

Dorian Ertymexx skrev 2007-09-09 17:29:02 följande:
    VAR har du sett nakna barn som rullar runt och brottas? Nu blir jag orolig för dig...
  • qenzo

Hm.. brukar de inte?
    Internationella studier visar på att en 1-års överlevnad ligger på ÖVER 80%, 5-års överlevnad på ca 70% och en 10-års överlevnad på 50%.
    Så länge mottagaren inte får komplicationer av ngn sort, går det utmärkt att leva ett vanligt liv efter en hjärttransplantation.
    Livslånga medicineringar är dock ett måste, med immunhämmande mediciner.

Hur länge hade patioenten överlevt utan sin transplantation tror du ;)

Gabriella S skrev 2007-09-09 17:58:44 följande:

Dorian Ertymexx skrev 2007-09-09 17:30:18 följande:
    Nja, man har faktiskt använt grishjärtan som transplantationsorgan på människa. Det funkar ett tag i alla fall. (Människohjärtan som transplanteras brukar inte funka så länge de heller.)
  • qenzo

Tja låt dom komma, då har hundarna ngt att göra en stund ;)

Nej allvarligt.. så paranoid är jag faktiskt inte, att jag skulle låta mina ungar tvingas bära kläder HEMMA om de inte vill!
    Herregud, det finns värre saker att fundera över än om grannarna (som fö knappt existerar) spanar in mig och min familj.
    Det är ju ett heltidsjobb och om inte annat hårt påfrestande psykiskt.

Gabriella S skrev 2007-09-09 21:15:24 följande:

Är du inte rädd att vissa ska börja bevaka eran trädgård av fel skäl..? Jag skulle aldrig låta mina barn visa sig nakna i trädgården.
  • qenzo

Men du sa ju att hjärttransplatationer inte fungerade spec bra, och under ngn längre tid. Hur går det ihop med de fakta jag la fram?

Gabriella S skrev 2007-09-09 21:16:28 följande:

Jo, jag vet!
  • qenzo

Men är du verkligen så lost som det verkar?

Sen när är det ens i närheten av att knulla inför sitt barn och gå på en jävla festival?
    Ja... jag är UPPRÖRD!

Gabriella S skrev 2007-09-09 21:23:42 följande:

Kan man ta sina barn på Pride-festivaler, så är väl inte steget så stort till att ge dom en liten privat live show, antar jag...
  • qenzo

Ja det är ju inte första gången i tråden, som homosexuella kopplas ihop med pedofili och annat... Rent jävla idiotiskt!

Det går jävligt bra att säga en massa skit om homsexuella, men man har skitit i det blå skåpet när man firågasätter Gud eller huruvida man får säga Neger eller ej!
    SJUKT!

trollbottom skrev 2007-09-09 21:46:42 följande:
    Jo, visst blir man. Jag blir äcklad. Fattar inte hur man ens kan göra den kopplingen. Såvida nu inget är felkopplat där uppe
  • qenzo

Tja Hitler var ju inte direkt vacker, men lyckades ju "trollbinda" massorna ändå ;)

Gabriella S skrev 2007-09-09 22:06:32 följande:

Dorian Ertymexx skrev 2007-09-09 21:42:03 följande:
    Nä. Då hade han inte kunnat trollbinda massorna på det sättet. Han måste ha varit vacker och respektingivande och haft en enorm karisma. I annat fall, så sätter man inte sådana spår i två årtusenden framåt.
  • qenzo

Eh.. nje varför skulle jag tänka?
    Det finns EN anledning till att jag inte skulle ta med mina barn... Och anledningen är alkohol. Jag vill dricka under festivalerna, och DET ska inte mina ungar vara med på.

Gabriella S skrev 2007-09-09 22:15:11 följande:

...Och om ni tog åt er angående barn och Pride-festivaler, så är jag bara GLAD. Då kanske ni tänker lite, innan ni tar dit dom nästa gång...
  • qenzo

Varför skulle jag tänka EFTER skulle det ju stå... *boiiing*

qenzo skrev 2007-09-09 22:58:26 följande:
    Eh.. nje varför skulle jag tänka?Det finns EN anledning till att jag inte skulle ta med mina barn... Och anledningen är alkohol. Jag vill dricka under festivalerna, och DET ska inte mina ungar vara med på.Gabriella S skrev 2007-09-09 22:15:11 följande:
Svar på tråden tycker du att homosexuella ska få gifta sig i kyrkan?