Inlägg från: spiritsinlove |Visa alla inlägg
  • spiritsinlove

tycker du att homosexuella ska få gifta sig i kyrkan?

Håller med Chloe och undrar vilken syn på sex/kärlek du, Gabriella S, för vidare till dina barn....? Din attityd samt dina oerhört starka åsikter säger ju ganska klart att det inte skulle vara ok alls om de väljer en annan väg än den heterosexuella.
    Vad säger du den dag din son/dotter kommer hem o berättar att de inte attraheras av det andra könet. Eller du kanske tänker indoktrinera dem såpass hårt att de aldrig ens skulle våga tänka tanken att berätta för lilla mamma? Eller du kanske rent av tror att en viss sorts uppfostran gör barn duktigt heterosexuella...? 
    - alla stavfel är medvetna -
  • spiritsinlove

Du skulle alltså se till att dina barn blev botade från homosexualitet, Gabriella S?

• spiritsinlove
    LillaSnigel skrev 2007-11-13 22:36:56 följande:
    Men det e juh klart det finns ju FAKTIST ett botemedel
    Gött *hoppas innerligt att även jag kan bli botad från alla mina snuskiga perversioner* För det måste väl finnas bot på det också?!
  • spiritsinlove
    LillaSnigel skrev 2007-11-13 22:45:19 följande:
    *Öhh* tyvärr tror inte det finns... vi får nog leva med dom till ett bot har kommit
    *gråter en skvätt*
    TrailerTrash skrev 2007-11-13 22:51:37 följande:
    Om nu MOT FÖRMODAN homosexualitet gick att bota.Varför skulle dom vilja bli botade?
    Ingen aning...men Gabriella S vet säkert......
  • spiritsinlove
    Dorian Ertymexx skrev 2007-11-14 07:32:20 följande:
    Nejje! Dumsnut! ;)
    Fan då 
  • spiritsinlove
    Dorian Ertymexx skrev 2007-11-14 19:09:17 följande:
    jag menade mest att du inte SKA låta bli! Vad ska din partner säga om du helt plötsligt blir värsta frigida nunnan? ;)
    haha skiter i honom..om det finns bot för alla homos o pervon o allt va det nu är, vill ju bli botade, eller hur vare nu igen..
  • spiritsinlove
    Dorian Ertymexx skrev 2007-11-15 00:52:32 följande:
    Tssk tssk, du älskar inte din man, det hör jag det! ;)
    men shit! va ska jag göra nu då?! då måste man ju råda bot på det oxå...! va jobbigt allt blir...hua
  • spiritsinlove
    Shadilly skrev 2007-11-15 00:54:27 följande:
    Dorian Ertymexx skrev 2007-11-15 00:52:32 följande:Äsch, jag trodde kärlek var överflödigt och likgiltigt, bara sexet är straight
    Men jag gillar kuk...och är kvinna....gills det? Är jag ok då..? *hoppas hoppas*
  • spiritsinlove
    Dorian Ertymexx skrev 2007-11-15 07:45:40 följande:
    Ha ha, jag kan nog roa dig ett tag, tills du inser vilket kräk jag är och längtar tillbaka till din hederliga snälla karl. ;)Jag kallar det snuskterapi. :P
    Haha..ja..det hade säkerligen fungerat utmärkt, för någon som var rädd för snusk :-P Jag kan komma på flera individer här i tråden t.ex. som du kanske kan fråga.. hehe
  • spiritsinlove
    Dorian Ertymexx skrev 2007-11-15 07:47:59 följande:
    Nej nej. Man ska ju älska varandra. Annars blir barnen konstiga. Japp. Allt som inte bygger på femtiotalets ideal om kärnfamiljen (som är ett evigt kristet ideal, fast från femtiotalet alltså) gör barnen till små gungande ångestmonster som antingen blir bögar eller massmördare. Allra helst ska kvinnan vara femtiotalsidealet, stå i köket välsminkad och glad och vänta på sin man från jobbet, och serva honom. Så barnen lär sig hur det är att vara man respektive kvinna!
    Sluta..jag blir kåt
  • spiritsinlove
    Dorian Ertymexx skrev 2007-11-15 19:08:51 följande:
    Nej tack. Jag är generös, men inte suicidal. Litet som med Carola. Jag skulle inte ta i henne med tång om hon så var den sista... vad hon nu är på planeten. Man ska inte fortplanta sig med fanatiker, man vet aldrig vad de gör med avkomman.
    Fast det borde du egentligen. För den goda sakens skull liksom. Kombinationen du och Carola borde ju funka bättre än Carola och Runar för att ta ett exempel. Gör det för att utrota fanatismen, ja...för människans bästa.
  • spiritsinlove
    TrailerTrash skrev 2007-11-16 17:07:38 följande:
    Varför kan vi inte alla gifta oss med varandra och bilda en stor ormgrop iställetSpela roll vilket kön man pippar huvudsaken att det är skönt
    jaaaaaaaaaaaaaaaaa
  • spiritsinlove
    Dorian Ertymexx skrev 2007-11-17 22:19:43 följande:
    *asgarv* Jag ska inte skriva vad jag fick för bilder, jag tror BÅDA berörda parterna skulle trycka hysteriskt på Vita Handen då. ;)
    jooooo
  • spiritsinlove
    Dorian Ertymexx skrev 2007-11-18 11:59:59 följande:
    ...och visst hade jag rätt. Oh well.
    hehe oops
Svar på tråden tycker du att homosexuella ska få gifta sig i kyrkan?