Inlägg från: QrazyQuties |Visa alla inlägg
  • QrazyQuties

tycker du att homosexuella ska få gifta sig i kyrkan?

Men shit, alltså finns det fortfarande folk som är så jävla inskränkta så dem anser sig ha rätt att bestämma över hur en annan människa ska leva sitt liv? Om jag vill gifta mig med min kille/tjej/gosedjur/kylskåp ska väl dessa personer ta och skita i. Jag gifter mig för att JAG älskar någon som älskar mig tillbaka, inte för att NI (ni vet vilka ni är, stenåldersfolket) ska må bra och acceptera osv

Sen vart fan jag gifter mig är väl upp till mig och inte upp till några jävla idioter som anser sig ha rätt att föra Guds talan?!? Om Gud blir arg på mig när jag dör för att jag har gift mig i kyrkan, så får han väl ta det med mig då! Inte är det väl er jävla uppgift?!?

Måste tillägga att jag aldrig skulle få för mig att gifta mig i kyrkan, men det är nog egentligen inte det den här tråden handlar om egentligen...

• QrazyQuties

Förresten så funderar jag på att skriva till påven och kräva att norrmän inte ska få gifta sig i kyrkan. För jag tycker de verkar annorlunda. De skrämmer mig. Jag blir rädd och tänk om de skulle få för sig att omvandla mina barn till att gilla dem!!??!??! *hemska tanke*

Nä, shit, fattar inte att de tycker att de borde bli accepterade av samhället. Jag menar, ALLA VET ju att bananer heter "guleböj" i Norge.

Jag måste ta tag i det här nu! *mailar påven omgående*

• QrazyQuties
    Gabriella S skrev 2007-11-03 23:41:19 följande:
    Jag tror att du behöver läsa på lite om vilken kristen trosriktning som finns i Norge, och vilken som Påven är överhöghet över... Ditt inlägg tyder på en så enorm obildning, att jag slutar läsa dina inlägg från och med nu...
    Ja, för jag var ju såååååååååååååååååååååååååå seriös när jag skrev det. hahaha... Någon som har missat ordet "ironi".
  • QrazyQuties

En väldigt OT-fråga...

Hur fanatisk och inskränkt måste man bli för att passera som sinnessjuk och läggas in för mentalvård?

Bara undrar...

Heja alla bakåtsträvare och folk med skygglappar! *not*

Varför utvecklas när man kan vara religiös fanatiker istället?!?
Svar på tråden tycker du att homosexuella ska få gifta sig i kyrkan?