Inlägg från: johannawalfridsson |Visa alla inlägg
  • johannawalfridsson

tycker du att homosexuella ska få gifta sig i kyrkan?

jag tycker det är fel att homusexuela ska gifta sej i kyrkan .... det står ju att det är fel i biblen så varför ?? ska man ha gudsvälsingnelse över det ...det är ju som att få guds välsingnelse när man mördar en mäniska eller gör en nana synd

• johannawalfridsson

varför bry du dej om det ....

• johannawalfridsson

Självklart ska dom få den möjligheten. Själv bojkottar jag kyrkan just för dess sjuka syn på saker. Om jag o mi nkarl någonsin gifter oss blir det borgligt.

varför bry dej ....om du ändå skiter ikyrkan ....

• johannawalfridsson

Tuzza =
    gud älskar ju alla han står ju för tro hopp och kärlek .... och inte för synd ... så alla handlingar vi gör älskar han inte ....annars kunde väl inte en mördare få förlåtelse av gud ?? likså inte jag om jag ljuger än gång eller gör något som är fel

• johannawalfridsson

Sofia t

För att dom som inte gör det ska ändå ha möjligheten att kunna göra det trots min syn på kyrkan

men om du nu inte tycker att kyrkan är något så varför tycker du det är rätt att dom ska gifta sej där då??

• johannawalfridsson

RiaRa =
    för gud är alla synder lika synd som synd det står ju så

• johannawalfridsson

Sofia t
    ¨men varför ska dom ha rätt att gifta sej i kyrkan med gudsvälsingnelse när det står at det är fel med mano man el kvinna o kvinna.... gör då det som är laglit gifta sej borgligt

• johannawalfridsson

Gabriella S

bra skrivet

• johannawalfridsson

Sofia t

ja gud har ju uppenbartas sej för oss som tror .... har man kännt hans kraft och styrka så skulle jag var säker på att du inte hade skitit i det ... du skrev med till stina84 att vi skulle stena 13 åringar som snattar men det är ju så att vi lever inte hellt o fullt från gammla testamentet ... pga att jesus komm till oss och tog all våran synd på korset för att vi skulle ha en chans och ta sej in i himmel riket!!!

• johannawalfridsson

alltså vi lever ju efetr nya testamentet till mesta del

Svar på tråden tycker du att homosexuella ska få gifta sig i kyrkan?