Inlägg från: Merlottis |Visa alla inlägg
  • Merlottis

tycker du att homosexuella ska få gifta sig i kyrkan?

JA SJÄLVKLART ska dom få gifta sej.Precis som vem som helst...

Så roligt de har vart på High Chaparal i helgen!Kättilstorps nationalsång=Kåta Marie
  • Merlottis
    Sussie82 skrev 2007-08-29 15:44:03 följande:
    Gifta sig visst!! Så länge det stannar där o inte slutar med adoption av något stackars barn.
    Tycker att de ska få skaffa sej barn med.Absolut inget fel me de
    Så roligt de har vart på High Chaparal i helgen!Kättilstorps nationalsång=Kåta Marie
  • Merlottis
    stina84 skrev 2007-08-29 16:04:23 följande:
    Hur kom vi in på adoption egentligen?
    Sussie82 skrev 2007-08-29 15:44:03 följande:
    Gifta sig visst!! Så länge det stannar där o inte slutar med adoption av något stackars barn.
    pga detta
  • Merlottis
    Sussie82 skrev 2007-08-29 16:05:38 följande:
    Det var jag som råka nämna det. Sorry!
    men du får utveckla ditt svar
  • Merlottis
    stina84 skrev 2007-08-29 16:07:20 följande:
    Varför? Det hör inte hemma i tråden...
    Spelar väl ingen roll.Bara intressant att få se hur hon tänker.Inget me de
  • Merlottis
    stina84 skrev 2007-08-29 16:07:20 följande:
    Varför? Det hör inte hemma i tråden...
    Har fått svar på frågan nu..
  • Merlottis
    Sussie82 skrev 2007-08-29 16:10:39 följande:
    Vad e det jag ska utveckla?Min åsikt e att jag inte tycker att homosexuella ska få adoptera.Har inte emot dom i sig men för barnets bästa tror jag inte att växa upp med 2 mammor/pappor e det bästa för barnet.Alla tycker olika!Varför e alla på fl experter på att dra ut på allting?Kan man inte bara ta en annan människas åsikt kanske man inte ska läsa alla trådar!!
    Men vadå???Ville ju bara höra VARFÖR...inget konstigt me de.Du har din åsikt och ja har min.Inget att bli irreterad på.
  • Merlottis

SJÄLVKLART ska dom få gifta sej i kyrkan...Dom får göra precis som dom vill.
    Bara kul tycker ja....

Äntligen är festlokalen bokad till min 30-årsfest.Min mans två band spelar...
  • Merlottis
    Alla är lika mycke värda.Spelar ingen roll om de gifter sej i guds hus....
  • Merlottis
    stina84 skrev 2007-09-04 09:48:22 följande:
    Det är ingen som har sagt att homosexuella är mindre värda. Men varför ska de in i Guds hus och be om guds välsignelse när det står i bibeln att det är en synd?
    Men vadå en synd....fattar inte detta.Om gud är så otroligt bra så ska väl han acceptera att dom gifter sej i kyrkan....en SYND.....Gud är ju en synd.Om dom va lika värda som alla så skulle dom få gifta sej i kyrkan.

Ursäkta mej...Är inte troende för fem öre.
  • Merlottis
    stina84 skrev 2007-09-04 09:52:26 följande:
    Nej jag märker det, men man kan väl ändå om man inte är troende respektera de som är det?Gud älskar syndaren, men inte synden.Vad är det du inte fattar, det står ju i bibeln att en man ska inte ligga med en annan man såsom en man ligger med sin kvinna
    Men gud är ju bara ett påhitt.....hela biblen...Så tycker ja och kommer inte att ändra mej.
  • Merlottis
    Speedway skrev 2007-09-04 13:15:48 följande:
    Är inte den där "gud" eller vad det är till för alla???
    Nä...tydligen inte
  • Merlottis
    Speedway skrev 2007-09-04 13:19:48 följande:
    Märkligt jäkligt märkligt....Behandla andra som du vill bli behandlad själv...eller? Vilket skämt.
    Hahaha nja...måste man hålla me dej nä..skämt å sido
  • Merlottis
    UngGravid skrev 2007-09-04 14:44:08 följande:
    Med risk för att bli ordentligt utskälld..Jag tycker inte det, men i och för sig så tycker jag inte att det är normalt att vara homosexuell heller, man är inte skapt för det och då ska det inte vara så...
    Men va är de som är normalt här i världen???
Svar på tråden tycker du att homosexuella ska få gifta sig i kyrkan?