• AMH80

Kan ej bli gravid naturligt

Jag har oxå endometrios (fick veta det under vår barnlöshetsutredning), visserligen har jag inte haft nån äggledarinfektion eller sammanväxningar, så jag hoppas att det ska funka.
    Inte för jag vet, jag bara undrar men din högra äggstock, funkar inte den heller eller är det nåt annat?! Annars borde det ju finnas en god chans tack vare den.

Usch det var inget roligt besked för dig! Hoppas det löser sig på bästa sätt. Kram

• AMH80

Usch, fy vad jobbigt för dig! Hoppas verkligen att det ska lyckas på nåt sätt, såklart naturligt, men det är ju lättare sagt än gjort ibland.
    På min vänstra äggstock hade jag nån liten härd, så på så sätt var jag ju skonad.
    Men vad sa läkaren till dig då?
    Har du haft mycket problem med värk och sånt innan?

• AMH80

Ja ok. Hoppas du slipper smärtan, jag vet den är fruktansvärd.
    Jag har väldiga problem med värk från ägglossning fram till mens, usch och fy.
    Nej jag har inte lyckats bli gravid, men med tanke på att vi har manlig faktor så är det ju en del av boven, förmodligen ska vi insemineras i höst.
    Men först nu då får du p-spruta eller? Och efter att den gått ur kroppen medicin som sätter igång ägglossning?
    Och jag håller med dig jag önskar ingen denna smärtan.

• AMH80

Jag har lagt till dig på msn nu

Svar på tråden Kan ej bli gravid naturligt