• Länk

Forumregler ändringar i fetstil

Tycker bara att de e så märklkigt att OT skulle va så himma farligt.

Ja vill ha OT - regler...ELLER OT alternativ!!

Ja tycker man ska kunna välja om man accepterar OT i sina trådar eller inte.

En del regler e oklara å luddiga.

Som tex :

En del medeciner klassas faktist som narkotika...Även om man tar dom för nått i inte som knark.

Får man prata om dom då?

Eller måste man få en varning å sen försöka överklaga den å försvara sig med näbbar å klor för att iaf sen inte få överklagan beviljad?

Urrrk

• Länk
    nattfly skrev 2007-08-24 11:34:32 följande:
    ohhh vore intressant att få lite klarhet i detta!1.jag lever med BDSM och många tycker ju att det som skrivs i frågan är både stötande och provokativt2. delar av vad som sker innom BDSM är olagligt enligt svensk lag3. innom BDSM är teknik och hjälpmedel en stor del och att diskutera teknik är viktig för att man faktiskt inte ska skadasoch tekniken utförs ju i samspel med människorhela jag är en extrem sexfråga, kommer jag att plockas bort?eller vad är det som är extrema sexfrågor??om frågorna annses extrem men faktiskt bidrar till att folk inte ska göra galna saker är det då inte bra??alla gillar ju inte missionären och barn görs ju på många olika sättkan vi inte få ett rent OT forum där frustrerade kan få skriva av sig med enbart OT inlägg
    Funderar lite på de ja me ... Inte riktigt som du men nästan ...

De som är normalt för mig kanske e helt opassande för nån annan tex redax?

Hur fungerar de då?

Läser man reglerna så ere endast fl - bibeln som gäller, å man får inte tycka å tänka på annat sätt, för då får man höra att man kan hitta nån annan sajt ?!
  • Länk

De e så mycke OT i tråden att de bästa vore att plocka bort hela tråden.

Tack för styrkekramarna .. Dom värmer såååå!

• Länk
    desire skrev 2007-08-24 13:46:33 följande:
    avskyr, styrkekramar....vad är det liksom....töntigt
    Aa finns inge värre

• Länk
    ming skrev 2007-08-24 18:18:45 följande:
    Det gäller ju även alkohol."T.ex. inlägg som förskönar eller uppmuntrar till intag av alkohol eller droger" Punkt 15.
    Då får man inte heller rekomendera tex olika sorters vin?

Hur ska de då blki under mat å bak?

Man kan ju göra vin-såser å då BÖR man ju FÅ rekomendera nått bra vin?

Å de e ju att försköna isf .. hehe hur ska dom fixa de här igentligen?
  • Länk
    Roisin Dubh skrev 2007-08-25 22:46:32 följande:
    Läs reglerna i sitt sammanhang. Punkt 15 handlar om trådar som skapas i syfte att provocera fram reaktion, dvs trolltrådar. "Har olämpliga ämnen där inläggen retar upp övriga besökare och leder till osämja, påhopp och kränkningar. T.ex. inlägg som förskönar eller uppmuntrar till intag av alkohol eller droger, rökning under graviditet, uppseendeväckande abortinlägg i känsliga rummet eller under gruppen vänta-barn, eller ämnen som endast tas upp för att negativt exemplifiera eller förlöjliga andra medlemmar."
    Men RD ... De va ju bara fånerier..ja citerade å skrev där efter Cool

*s*
  • Länk
    Roisin Dubh skrev 2007-08-26 02:07:20 följande:
    Aha Fast man vet ju aldrig.
    Nee man gör ju inte de .. fast de e klart de här e ju FL *fnissa*

Tack för att du tog dig tid tt svara iaf

hihi
  • Länk
    LillaLulla skrev 2007-08-26 08:06:23 följande:
    Jaha, jag fick nyss lära mig vad Pro Ana är för nåt! Bra regler.
    Va e de ?
  • Länk
    Lindas skrev 2007-08-26 11:24:21 följande:
    Va e de ?
    Nu vet jag *hjälp*
Svar på tråden Forumregler ändringar i fetstil