Forumregler ändringar i fetstil
"Skriv kort. Vi rekommenderar en maxlängd på 600 ord."
Menar ni allvar redax???
"pekar då lite diskret på TS "
Följer ni inte då era egna regler som ni sätter?
"Skriv kort. Vi rekommenderar en maxlängd på 600 ord."
Menar ni allvar redax???
"pekar då lite diskret på TS "
Följer ni inte då era egna regler som ni sätter?
Miafia33
"Förrsten är det enligt mitt synsätt inte nya regler, ser mer ut som en mindre lagbok i mina ögon.
Frågan är vad man nu får skriva om på FL snarare än vad som inte är tillåtet. Jag tycker det är pecka!"
Håller med dig.
Det kommer sluta med att INGEN vågar skriva något utom gulli gull till varann snart så forumet kommer att dö.
ming, jag tror mer än hälften redan finns på fb .
saken är den att jag tro att många FB'are är dom "vanliga" människorna här på FL. Dom sitter där och skriver det dom VILL skriva här men törs inte pga varningar och avstängningar så dom håller till på båda sidor
jagharbyttnick
Jag vet flera också som är så fina och pryda i sitt aggerande på FL. Men jäklars då dom kommer in på FB så spottar dom och fräser mer än vi andra som kanske sticker ut lite mer .
Men men, dom måste ju också få ut sina demoner .
ming andra fl är ju lättnavigerat
" Vid polisanmälan eller ev. skadeståndskrav från upphovsmän, lämnar vi ut fullständiga uppgifter om den medverkandes identitet och historik i forumet."
Men låt oss säga att jag avreggar mig och håller mig borta från familjeliv 3månader och ni gör en anmälan efter 3mån. Vad händer då?.
För HISTORIKEN får ni ju enligt lag bara behålla i 3månader sedan ska ju det radderas. Eller hur!!
Phantera
"Heter det inte diskussionsforum? *kliar mig i huvudet*"
Undrar jag med
cruZZe
reboot
www.familjeliv.se/Forum-5-163/m24127501-11.html
Inlägg 103
The Mighty
"Jag ser med stor oro på den nye communityansvarige har tagit sig själv på alldeles för stort allvar och inte har en rimlig känsla för hur man sköter en community... Med andra ord det är hans vilja som är lag och inte vad användarna ser som vettigt..."
Bra skrivet
"Man kan inte gå på som en ångvält bland medlemmarna och spela överlägsen, då flyr medlemmarna till flashback"
Hahaha men dom är ju redan där dom flesta .
Det finns ju även dom som är reggade på fb bara för kolla runt med.
mammacatta
" Varför till psykosajten FB när det finns en liknande? "
Hahahaha den var bra
"ming
Men seriöst! Typ alla bara skriker att man nu för tiden inte får skriva nånting längre.
Jag har alltid skrivit min åsikt och jag har heller inte märkt av någon åsiktsreglering. Jag har inte märkt någon skillnad nu mot tidigare, förutom att det är fler medlemmar som skriker att FL har blivit så kasst. Och när alla går omkring och säger att det har blivit skit, ja, då känns det helt plötsligt skit. Det är ju ändå medlemmarna som gör sajten och medlemmarnas negativa inställning påverkar ju hur det känns."
Konstigt att alla skriker på sidan som blir orättvist behandlade. Jag har också skrivit MIN åsikt men likt förbaskat så blinkar boxen grönt/rött.
FAST jag håller mig inom reglerna.
Många gånger tror jag att vissa sitter och anmäler på pinkiv.
Har en/någon en tagg i sidan på mig från en annan tråd så kan dom sitta och anmäla mig i en annan tråd (många av anmälningarna är mycket uppenbara ).
Sandlådenivå på vuxna människor.
Det är ju faktiskt sant, man får ju inte skriva nå här mer om det inte lovordas eller gulligullas på sidan.
Tål man inte kritik så bör man nog inte hålla till på sånna här sajter enligt mig, MIN åsikt nu.
Som någon sa tidigare
"1. Allmänna regler
Inlägg med nedsättande eller kränkande kommentarer mot Familjeliv, dess medlemmar, moderatorer eller annonsörer tolereras inte"
Fine att man inte får kritisera moderatorerna och medlemmarna. Den regeln har ju alltid funnits.
Men att man inte får kritisera sajten är mycket underligt .
En löjlig regel med andra ord. Sajten kan aldrig bli bättre om den inte kan få eller ta emot kritik från sina medlemmar.
" JM76
Jag röstar på att FL lägger till en regel om att man måste köpa ett speciellt tangentbord för att få skriva inlägg i forumet. Tangenbordet skulle bestå av tre knappar:
"kraaaaaaamiz", "jag håller med!!!" och "jag skulle aldrig lämna mina barn hos barnvakt förrän de är minst 15 år gamla"
Hahahaha klockren.
kejsarinnan