-
håller med.kejsarinnan skrev 2007-08-24 00:04:23 följande:Då måste du vara blind om du inte märker någon skillnad. Kanske har du talets /skrivandets begåvning. Jag har vart medlem i över 3½ år och jag har märkt STORA förändringar här på Familjeliv.
-
jag måste bara få säga att jag tycker det känns jättetråkigt att få anmälningar där det står "detta inlägg tas bort då det anses som provocerande"
känns som så himla mycket godtycke
-
sannispannisen skrev 2007-08-24 00:25:21 följande:jag måste bara få säga att jag tycker det känns jättetråkigt att få anmälningar där det står "detta inlägg tas bort då det anses som provocerande"känns som så himla mycket godtyckeallt blir bara luddigare med mer regler så jag håller helt med miafia. mer inlägg anmäls oftast då säkert obefogade, men dom måste följa "reglerna"Miafia33 skrev 2007-08-24 00:23:24 följande:ming: Jag tror att de nya reglerna kommer att leda till mer jobb för de som arbetar här för det är många som inte kommer att förstå eftersom det står på ett väldigt luddigt sätt. Ett flertal av reglerna är inte tydliga direkt..
-
hehe
-
älskar stycket där han skriker hahahah..och ungen som fnissar sen på slutet sådär lite busigtreboot skrev 2007-08-24 00:45:26 följande:Varför tror du jag känner mig SÅ träffad av sången .. Det är inte bara orden som stämmer in så förbannat bra. Det är bakgrunden också … två ungar har en tendens att omvandla en välstädat lägenhet till en katastrofzon inom loppet av minuter
-
bland det roligaste jag läst på längeRokka Jill skrev 2007-08-24 07:22:00 följande:*hahhahahahhahah*"Är det normalt att blöda så HÄR mycket?""Mina bröst är värsta fontäner""Normalt att h a diarré v. blablabla?""normalt att ha en EXTRAM sexLUST"ja, allt är charmigt. Speciellt snacket om efterbröden
-
jag tror att många medlemmar använder anmälningsknappen när sina argument tar slut, sen att många utav de anmälningar jag har på mig - har gått igenom, är för mig en gåta.
men moddarna kan väl helt enkelt inte sätta sig emot/ge avslag, när det är så många regler?
-
jag har inte sett många trådar om knark som är förskönande, oftast tycker folk att det är olustigt när nån är för det.
sen hamnade jag i n ån tråd gällande en viss drog, som jag alltid trott varit så farlig, men fick en del fakta och det var rätt intressant, som miafia säger är jag inget dagisbarn som bara för det tror att jag kan börja knarka hej vilt.
-
detta är exakt vad min kille säger med.
när jag dessutom blev avstängd pga ett både enligt mig och min kille en otrolig bagatell sa han "lägg ner FL nu" när dom behandlar dig så.
Miafia33 skrev 2007-08-24 15:36:19 följande:Ot men det struntar jag i.Min man går in här och småläser ibland. Han förstår inte varför jag skriver här när det är så mkt som man inte får diskutera. Det är sektvarning där brukar han säga.Och jag måste tyvärr hålla med honom. -
narkotikaklassat?
morfin är det, får jag inte skriva om det hur det kändes t. ex när jag fick det vid mina operationer?
eller stesolid för att häva kramper?
det måste ju vara tillåtet? inte hoppas jag att nån och anmäler såna inlägg, lite känsla måste ju finnas bland medlemmarna.
-
om detta var lunarstorm.se kunde jag förstå
-
mys heter det