Inlägg från: Mar1lyn |Visa alla inlägg
  • Mar1lyn

Din "drömstorlek" på bröst?

har i vanliga fall 65/70 F men nu när jag är gravid köpte jag senast igår en BH i storlek 70 H... Suck, hur ska det bli när jag ammar sen då?! Detta är ju inte normalt! Skrikandes

Hade en C kupa när jag gick i 6-7:an, det var perfekt! När jag väl gör en bröstförminskning (för det måste jag göra!! Ryggen går ju av!) så vill jag ha en C!

Rules help CONTROL the fun!
  • Mar1lyn
    Frantic skrev 2007-08-22 18:01:19 följande:
    Att bara skriva en bokstav är helt ointressant då en 70D är mycket mindre än en 85D.Är det verkligen så att så här många kvinnor inte vet hur BH-storlekarna fungerar?En 75B är ju lika stor i kupan som en 70C för tusan.
    Jag tror att folk vet men svarar utifrån sin egen kropp. Om jag har 65 runt och önskar mig en C-kupa istället för en H-kupa så vill jag nog inte öka/minska omfånget runtom BHn. Om jag tittar på mina bröst så vet ju jag hur mkt jag måste "ta bort" för att det ska kunna bli en C-kupa (eller i andra fall, lägga till).
  • Mar1lyn
    Frantic skrev 2007-08-22 18:39:23 följande:
    Ja med TS är ju helt obegriplig som frågeställning, om jag kryssar i en bokstav så säger det ingenting för ingen vet om jag tänker 65 eller 90.
    Nej, det har du alldeles rätt i, fast det är kanske därför de flesta svarar på vad de har för storlek nu med omfånget o sen vilken kupstorlek de skulle vilja ha. Några har ju dessutom ändrat omfånget på deras "drömstorlek".
Svar på tråden Din "drömstorlek" på bröst?