• Madam

Din "drömstorlek" på bröst?

skulle vilja ha C, har G nu och skulle gärna haft mindre..finns fler behåar att välja mellan då och som dessutom är billiga.

*jobb,jobb,jobb*
  • Madam
    ladydahmer skrev 2007-08-22 13:27:44 följande:
    för er med stora basookas (o ev. små ryggar) -- om ni bor i sthlm (eller har vägarna förbi) så finns det en affär som heter ''Details'' (ligger en på götgatan o en inne i stan) med helt otroliga bh'ar och kompetent personal som hjälper er att hitta perfekt passform. :)
    hur ligger dom i prisläge? är det snygga behåar? (inga tantiga menar jag)
    hade nämligen tänkt ta vägarna förbi där vid nästa shoppingrunda. Vet att det finns en på mäster samuelsgatan.

annars har jag bara varit till gustaf melbin på västerlånggatan..jättebra personal och väldigt serviceminded. De sparar t.o.m storleksuppgifterna på en så de slipper leta på nytt nästa gång man kommer in. De kan även skicka på posten om man vill
    *jobb,jobb,jobb*
  • Madam
    ladydahmer skrev 2007-08-22 13:36:58 följande:
    riktigt fina bh'ar! visst blir de ''tantigare'' ju större byst man har, för det behövs tyvärr mkt tyg för en stor byst.. men modellerna är vackra och exclusiva. :) riktigt bra kvalitet också. priserna varierar kanske mellan 500 -- och uppåt. det var personalen där som fick mig att inse hur en bh SKA kännas!! innan trodde jag att jag hade storlek 80E ungefär -- och tyckte alltid att bh'ar var sisådär i bekvämlighet. men oj så fel jag hade! jag ÄLSKAR Details!!
    haha känner igen det där..själv trodde jag att jag hade 95 D eller E tills jag gick in på gustaf melbins för att en gång för alla skaffa en bh som inte skaver elelr sitter allmänt otrevligt, visade sig att man hade 80 G istället..viss skillnad

Tror jag ska kolla in på details nästa gång då.. Kan ju vara trevlgit att ha fler ställen att välja mellan
    *jobb,jobb,jobb*
  • Madam

Vill bara tipsa alla med stor byst (och andra med för den delen) att Gustaf Melbins på västerlånggatan i sthlm har rea på vissa behåar nu, själv köpte jag en för 100:- i lördags (brukar annars få lägga ut 650:- på mina).

*Kom hem*
Svar på tråden Din "drömstorlek" på bröst?