• Peppri

Bisolvon - tabletter eller flytande?

Hej! Spelar det någon roll om man tar Bisolvon i tablettform eller flytande?

• Svar på tråden Bisolvon - tabletter eller flytande?
  • CamillaJuhalla

hur många tar du om dagen? tar du till ÄL dagen eller tar du dagarna efter det också?

• Niiilam

Jag tar en om dagen fram till äl. Efter äl gör de ingen skillnad.

• myspysigt

Hej, jag åt bisolvon nu precis innan min äl (21/8) tog två tabletter om dagen i 4-5 dagar innan... egentligen viste jag inte hur mycket man skulle ta... eller hur ofta. Och det här blir ju inte heller något "tips" för jag vet ju inte om det fungerat förrän ca den 3/9

Men jag kan skicka ett "lycka till" till er alla !

-KRAM-

• ce22

Passar mig perfekt för jag har en jättejobbig hosta. Ska också testa bisolvon så fort jag slutat blöda. Tack för tipset!

• CamillaJuhalla

oh vad kul att vi testar "nästan" samtidigt...LYCKA TILL ALLA!!!

• Peppri

Spännande och se hur det lyckas!! Håller tummarna för allihop! Jag hoppas i och för sig att jag inte behöver testa Bisolvon, utan att jag ska få plus nästa vecka. Jag har varit olidligt trött i två dagar och lite värk i tjejmagen till och från den senaste veckan. Känner annars inget annat. Det kan ju lika gärna vara PMS, även om jag inte tidigare känt av trötthet på det här viset.

• popcornplaya

Vart får man tag på det? Apoteket eller måste man beställa det nånstans? Är det receptfritt?

• Niiilam
    popcornplaya skrev 2007-08-24 16:28:01 följande:
    Vart får man tag på det? Apoteket eller måste man beställa det nånstans? Är det receptfritt?
    Bisolvon är receptfritt på apoteket.
  • annika46

vill bara skriva lite positivt till er!.. vi försökte få barn i cirka 10 månader. jag försökte med bisolvon, tog tabletter. tog en tablett om dagen ungefär fem dagar innan ägglossning och slutade när jag hade ägglossning. jag blev gravid den månaden jag åt bisolvon. tillfällighet eller inte, men barn blev det! lycka till allihopa!!!!

Svar på tråden Bisolvon - tabletter eller flytande?