Inlägg från: gemelli
|
-
-
Åååå vad finaSmajla skrev 2007-08-21 14:22:32 följande:Fick rosor häromdagen av maken (förstår inte vad som hänt eg för helt plötsligt så har han börjat komma hem med nåt ibland ) men de står sig ju inte för all tid direkt så när de hängde gjorde jag såhär;
-
Gjorde jag själv i helgen. Köpte en lååång murgröna som jag band på ett hjärta
-
newht,
Näää det var inte alls svårt. Inget gick av, utan jag följde bara hjärtanets form. Murgröna är ju ganska sega, mjuka och formbara.
Du kanske hade hittat en torris, som inte alls ville som du
-
Usch för såntPärla1 skrev 2007-08-21 17:34:48 följande:Är så himla argSkulle göra inbjudningskort till min dotters dop....Beställde ifrån Magnolia i Borås, beställt därifrån 2 ggr och blivit så besviken! betalade in pengar den 27 juli och fick det idag! Och nästan ingenting i paketet. Så nu är allt helt förstört, blir inga egna kort, så ledsen. Fick skicka ut sms förra veckan om dopet, men tänkte ändå skicka nu i veckan. Dopet är den 1 september. Sen har jag fått betala dubbelt, fick göra det nu när jag tog ut paketet. De pengarna lär ju jag aldrig se röken utav. Var tvungen att avreagera mig lite!!
-
ÅÅåå Gud vad fint....emmasa skrev 2007-08-22 08:05:22 följande:Nublu: Vilket kanonpris. Hittade ett hus i morse i min kommun som jag inte skulle ha något emot att inreda www.hemnet.se/a.asp&q=1&s=3
-
Jaha du menar huset som vi vill bygga....Surfturf skrev 2007-08-22 16:05:13 följande:Gemelli:Har du lust att slänga in länken igen som du visade, tror det var i helgen på att putshussom byggdes från grunden, dom var så fina och jag hittar inte sidan....
Javisst hämtar länkten på en gång -
Den här håller vi på att göra en ritning på...Surfturf skrev 2007-08-22 16:05:13 följande:Gemelli:Har du lust att slänga in länken igen som du visade, tror det var i helgen på att putshussom byggdes från grunden, dom var så fina och jag hittar inte sidan....
http://www.alfastenhus.se/kataloghus/nostalgi165/nostalgi165-07.html
Och den här
www.naturastenhus.se -
Mori,
Hihihi bor du i Strängnäs? det är bla där vi tittar på tomt
-
Mori,
Men om jag kommer så blir det de i framtiden i alla fall Min dröm är att öppna upp en inredningbutik där