Inlägg från: numberone
|
-
-
gemelli:
så mysigt det ser ut att bli!! Vide kommer sova så gott där i sin egen lilla vrå...
-
mimmamum:
Jag är såå kär i din änglapolle!!
JeaJea:
-
mimmamum:
Praktiskttänkande är vi kanske många som lider brist på här Karlsloken kan väl ge tusan i att tänka så mycket...
-
missat....vart?!!malins79 skrev 2007-09-02 18:47:58 följande:ingen som har en åsikt?
-
Malin:
Jag tycker att ni skall måla...!! Älskar målade väggar....
-
Det är ju det som är det bästa med vitt.... det blir ALLTID bra när man sätter till vilken annan färg som helst!! Är sugen på rött men tröttnar på det sååå fort... plommonlila är faktiskt väldigt härligt, gillar mörkbrunt med...speciellt på hösten...mimmamum skrev 2007-09-02 19:03:50 följande:Ja, lila är inte fel! Med en väldigt vit bas behöver man ju inte göra några större förändringar när man tröttnar, vilket jag är HELT säker på att jag kommer att göra, men nu känns det så rätt! Några ljus, kuddar eller blommor i lila ska jag nog satsa på!
-
Guuuuuu va läcker!!! VILL HA!!mimmamum skrev 2007-09-02 19:30:35 följande:www.ikea.com/se/sv/catalog/products/40116174 Menar du denna juliah, läcker!
-
fin fint!!!gemelli skrev 2007-09-02 21:08:13 följande:Hihihi nu kommer jag med mna hus igen men titta VILL HA!!!!!www.svenskfast.se/Pages/ObjectViewPictures.as...
-
Vilket underbart kök!!! Där kommer ni att trivas hela familjen....lasseliten skrev 2007-09-02 21:40:03 följande:kunde inte hålla mig...lägger in några bilder på köket, men som sagt, det är inte klart än!