Inlägg från: Det ljuva livet |Visa alla inlägg
  • Det ljuva livet

Vita hem del 5

Kajsa M skrev 2007-11-01 21:04:55 följande:
    Hemskt alldeles vad ni skriver!Själv har jag varit ute och sprungit. Det är fart på mig även kvällstid numera! Har inte gjort så mkt idag. Bakat bullar och chokladkakor med barnen, sytt två kuddfodral till Jennifer på beställning, varit och shoppat en liten stund tills barnen bröt ihop, tvättat 4 maskiner tvätt, sprungit och styrketränat, rensat julsaker (en kartong släng, en spara och en tradera), lagt ut en massa auktioner med bråte. That´s it! Förstår inte vart dagen tog vägen.
    Kajsa! Har du verkligen läst den där boken om duktiga flickor? Jag blir trött bara jag läser om det vännen..
  • Det ljuva livet

LPW: Misse och Morris ser jag som ett par och då får det bli Honey och kanske Sugar, Socker eller kanske ett litet Bee som namnförslag.

Kajsa: Insåg nu att det jag skrev kan misstolkas, hoppas att du inte gjorde det!Generad

• Det ljuva livet
    Anton2005 skrev 2007-11-01 21:34:59 följande:
    God kväll!Vad tycker ni om Helloween igentligen?  Vi brukar inte fira helloween utan tänder ljus på gravarna, äter gott och så när det är alla helgonas helg. Men nu har Anton och pappa iaf skurit ut en pumpa i kväll som ska stå ocg lysa på trappen. Anton tyckte ju det va jätte skoj
    Mina pojkar har fått masker, mest för att den store killen ska ha Halloweenparty i skolan. Vi firar inget särkillt. Men en sak är säker de kommer aldrig att få gå ut och säga bus eller godis. Jag köper hellre godis själv till dem. *fast de får inte gå runt på Påsk och Lucia heller*
Svar på tråden Vita hem del 5