Inlägg från: Det ljuva livet |Visa alla inlägg
  • Det ljuva livet

Vita hem del 5

Adamama: Å andra sidan skan du säkert sälja Himla spjälskyddet för typ 500:- när du använt färdigt det. Då kostar det ju bara 300:- och om du slår ut det på 18 månader så blir det ju bara 16.60:- per månad. Det kan ju maken omöjligtvis tycka är dyrt! Plus att du ju sparade både pengar och tid när du får låna vaggan från mig. Det finns säkert någon vänlig själ här som kan köpa det och skicka det till dig. (märker du att jag är rätt bra på att få syra köp att verka billiga? )

• Det ljuva livet

Adamama: Gör det! Min egen make är nog rätt trött på alla mina argument .

*Sitter fast framför fl när jag egentligen borde ligga ner och vila mina onda axlar.*

• Det ljuva livet

Sunna. Vad fint det ser ut! Kanske en spegel eller ett väggord eller en hylla med fina saker och en ljusstake.

*Jag är så avundsjuk på Juliahs sebrasäng att jag inte kommenterar den*

• Det ljuva livet

Bea: Det finns i lager på ikea som ligger fem minuter härifrån. *funderar på en cykeltur*. vill du att jag ska köpa lite till dig eller är du nöjd med det du har från jysk?

Kan man cykla till Ikea om man är hemma från jobbet för att man har ont i axlarna? Jag har för ont för att klara av de tunga förflyttningarna på jobbet.

• Det ljuva livet

Knyttis. Jag håller mig ifrån Ikea. Får se om vi tar det imorgon.

Gemelli. Kan du försöka förklara vad det stod i texten så att vi dödliga förstår ..

• Det ljuva livet

Adamama: Visst är det fint! Vill gärna ha det, och om jag tröttnar är det ju inte så svårt att byta det.

Jag pysslade klart mitt andra tovade hjärta häromdagen. Beroendeframkallande kul .

Svar på tråden Vita hem del 5