Inlägg från: gemelli |Visa alla inlägg
  • gemelli
    Beatrize74 skrev 2007-10-31 15:11:27 följande:
    Shit vad fint! Ärligt talat!!! Wow...I Stockholm förstås. Så vackert!!!
    Sååå lite...

Jaaa tyvärr Sthlm, men 200 kr för det skåpet.... Vi har tyvärr ingen plast med mer. Vi måste hitta större boeende
  • gemelli
    Kajsa M skrev 2007-10-31 15:15:03 följande:
     Usch det ser så himla tomt och trist ut nu...Och så reflekteras fönstren i väggen så det ser alldeles skumt ut.
    Mitt på väggen tycker jag
  • gemelli

Fogia soffan är underbar...

Men måste nog säga att Fogia är bland de dyraste jag upplevet. Men snygga saker har dom.
    Jag köpte ett litet bord på Fogia till salongen/mitt jobb för 4,500 kr och då pratar vi kanske 50x50 cm bord.
    Tror jag sett prislappen på soffan någon gång, mins jag inte helt fel så gick den loss på 50-60 000 kr beroende på vilket tyg man valde...

• gemelli
    Himmelbit skrev 2007-10-31 21:47:31 följande:
    *svälj* Hoppsan.... Där kraschade den kärleken och blev en ouppnåelig dröm. Obesvarad kärlek på hög nivå! Vad trist!!
    Förlåt Generad 

Men ha själv gått i deras underbara lokal och gråtit över deras UNDERBARA möbler...

Men bq of sweden och engelson har den lite billigare
  • gemelli
    LPW skrev 2007-10-31 22:14:24 följande:
    Smajla! Ja, adventsljusstaken finns på deras sida. Det är nummer 4 ("Juleboda") under "populära produkter", fast jag har även "lånat" en bild till mitt galleri så du hittar den enklast där. Jag såg den för första gången för flera år sedan och har velat ha den sedan dess.
    Den var jättefin, gillade skerna på deras sida...

Annars såg jag igår att dom hade jättefina adventljusstakar på Coop, dock liiite billigare

Undra hur många man kan ha till jul?
Svar på tråden Vita hem del 5