• Smajla
    Mufflon skrev 2007-08-20 14:03:04 följande:
    Hej på er alla!!!Var har Juliah tagit vägen? Hon skriver alltid så mycket roligt och visar så mycket fint.Jag saknar henne här..
    Hon tyckte det blev en tråkigt stämning härinne då det blev tjafs sist och hon blev ledsen varför hon är lite avvaktande.
  • Smajla
    LCroft skrev 2007-08-20 18:09:02 följande:
    Om man tänker att man kommer in i rummet så är det här till höger, det vill säga det är väldigt brett just där. Där man ser stockbjälken gå ner, längst till höger på bilden där "svänger väggen" och det blir då smalare. Precis mot var sofforna är.Här ser man lite var väggen går, så som ni ser finns det inte riktigt mycket spelrum, tyvärr! Så alla tips är bra!
    jag tycker det är jättefint möblerat och kanske svårt att ha det på annat vis. hade valt 1 st 3-sits och 1 st 2-sits men dragit ifrån soffan lite grann från väggen så att den inte står och skaver mot. Alltså - ska stå mot väggen men låt det vara ca 5 cm-1 dm kvar till väggen.
  • Smajla
    JeaJea skrev 2007-08-20 19:23:37 följande:
    innerst inne eller vadHaha jag skulle lämna blommor på ett bröllop och under festlokalen är det en restaurang, det är på en gammal gård med gamla fina dörrar. Det satt en metallklyka ovanför handtaget som jag absolut inte kunde få upp. Provade på alla sätt och det började bli kö bakom. Har varit där förut och det var samma sak då. Mannen bakom mig gick fram och bara öppnade med kommentaren, "och du som inte ens är blond"
    Guud vad jag skrattar, det låter ju precis som sånt jag brukar göra! Skönt att höra att det inte bara är jag som brukar vela till det Skrattande

Vet ni, maken är inte hemma just nu och vet ni vad jag lyckades göra? Jag låg på alla fyra på golvet och sorterade ut dvdfilmer jag inte längre ville ha, såna vi inte ser och när jag reser mig upp och ska masa mig förbi alla filmer som ligger på golvet tappar jag balansen och tar stöd mot - jag gissa - TV:n! Och det är ju inte direkt att den stod pall för mig så den tippade!! Men gudskelov trillade den inte, den gjorde bara en djup slagsida mot väggen och sen tillbaka igen. Hann tänka en hel del under de där sekunderna. Ska väl tillägga att vi har plattv Skrattande

Sån är jag!
  • Smajla
    Marylo skrev 2007-08-20 20:20:21 följande:
    mimmi006hm att alla berömde henne för tvättstugan och att det va bilder under hela renoveringen. Dom hade en vit bänk med ett vitt stort handfat i och tyg under bänkarna. Det va ett gammalt fönster i väggen så man kunde kika in i bastun.. Säger det er något?
    hmm, vet inte vad hon heter på FL men kan det vara lantlif.blogspot.com/
  • Smajla

Eller vänta - minns ni tjejen som hade det där underbara huset ute på landet utanför Göteborg som var ett gammalt missionshus? Som låg ute till försäljning och vi dreglade så över det underbara huset inrett i vitt? Tjejen finns ju här på FL också men har inte en aning om vad hon heter.. Nån som fattar vem jag menar? Eller rent av känner igen sig?

• Smajla
    Smajla skrev 2007-08-20 20:28:17 följande:
    Eller vänta - minns ni tjejen som hade det där underbara huset ute på landet utanför Göteborg som var ett gammalt missionshus? Som låg ute till försäljning och vi dreglade så över det underbara huset inrett i vitt? Tjejen finns ju här på FL också men har inte en aning om vad hon heter.. Nån som fattar vem jag menar? Eller rent av känner igen sig?
    Då kan ni få hjälpa mig nu då Flört För nu kan jag inte släppa henne!
  • Smajla
    Pärla1 skrev 2007-08-20 21:37:59 följande:
    Jag bara garvar ihjäl mig när jag läser tbx om L crofts v- rum, ni e så roliga. Kommer knappt ihåg vad du frågade om, så jag skippar edt (skrattade så mkt)Smajla: det var precis det jag tänkte på också, har faktiskt sparat hennes bilder på min dator, för det var det finaste jag sett, undra varför de skulle flytta?Jag är överlycklig, har övertalat sambon att få måla om vårt tv-skåp, ni vet det med dörrar från IKEA, Markör heter det nog, stort...vill så gärna få det vitt *glad* 
    Ja, jag har faktiskt gjort detsamma.. Men minns att jag läste att de tyckte att de hade det för litet så de flyttade till nåt större. Men i all sin dar - VEM är hon!? Skrattande

Härligt att du får måla skåpet!
Svar på tråden Vita hem del 5