Vita hem del 5
LCroft - kul att du gillade mina fynd. Håller med dig, vissa loppisar är bara unkna och allt känns ganska äckligt. Köper bara grejer till hemmet på loppisar, vill inte köpa kläder...tycker att det mesta har en konstig unken lukt.
LCroft - kul att du gillade mina fynd. Håller med dig, vissa loppisar är bara unkna och allt känns ganska äckligt. Köper bara grejer till hemmet på loppisar, vill inte köpa kläder...tycker att det mesta har en konstig unken lukt.
Gemelli - har tittat och funderat. Jag tror att det visst går att blanda de stilarna. Jag skulle dock inte ta för mycket av plankväggarna och även blanda upp dem med målade putsväggar som du visade i det senaste exemplet...då tror jag att det blir klockrent!
Gemelli - men jag menade innerväggarna, nu rör jag till det tror jag Men allt ser sååå snyggt ut! Men jag verkligen gillar de putsade o målade innerväggarna i gamla skånelängor
Ah, DÅ förstår jag! Låter skitsnyggt!
Hej! Nån som kommer ihåg vad minlillaverandra heter på FL? Hon är syster till en vän. .-) *nyfiken*
Jag har även försökt att locka hennes syster till fl...så hon kan hänga här med oss...hon har också jättefint hemma som sig
God morgon!
Idag bär det av till Ikea - igen! Ska byta några täckskivor tilk köket. Hoppas jag hinner förbi Rusta för att se om det finns några boxar kvar....
Vad har ni för planer för dagen?
Inox- vilken förvandling! Verkligen jättefint!
LissAnna - vilken fin glasklocka....dina hjärtan är sååå fina...hoppas att du vill vara med i nästa SWAP-omgång
hej! Senil så här på kvällskvisten...var är det man kan hämta hem fina fonter?? Nån som kommer ihåg?