Vita hem del 5
Bea, det är splittrande med allt man vill och allt man kan. Undra om listor hjälper eller om man blir ännu mer stressad när man verkligen ser allt som man vill göra!
Bea, det är splittrande med allt man vill och allt man kan. Undra om listor hjälper eller om man blir ännu mer stressad när man verkligen ser allt som man vill göra!
Godmorgon!
Vad ni pysslar och fixar! Själv var jag på syjunta igen igår, vi köpte underbara bakelser och maränger stora som knytnävar med oss. Dessutom äger en av tjejerna en mysig restaurang så vi fick sitta där och pyssla, det ni!
Ska försöka hinna sy lite idag, kanske måla också om jag har tur! Dagarna är så hektiska som föräldraledig ni vet BVC, kyrkis, föräldragrupp och idag tandläkaren med Albin, alltid är det något!
Jag ska bädda rent i sängarna, köpte nytt på IKEA, naturligtvis VITT! Mysigt!
Nu får det gärna komma lite snö också, jullängtar!
Nytt inlägg! Välkomna!
Godmorgon!
Anton vad roligt, lycka till! Jag längtar också efter en till bebis men det får vänta!
Emmasa, det är så mycket pengar som går till jul. Känns riktigt hemskt faktiskt! Vi har bestämt att bara handla till barnen, iaf på min sambos sida! Ska nog prata med sambon om någon gemensam julklapp till oss båda istället!
Varför säljer Blå elefant sin sebrasäng 1000 kr dyrare än Syster Lycklig!? Blir så besviken... I min iver att det var fraktfritt kikade jag inte så noga på priset, å andra sidan fraktar inte SL, och en resa till Stockholm går säkert på 1000 kr så det jämnar ju ut sig, är i valet och kvalet hur jag ska göra. Älskar ju den sängen!
Glömde ju! Juliah krya på dig vännen!
lasse, ja jag vill ju det! Kommer älska den HELA livet! Tur att ni finns, mina vänner tror nog jag är heltokig ibland!