Inlägg från: mimmi006 |Visa alla inlägg
  • mimmi006

Vita hem del 5

Det är okej om du lånar par brallor av mig!

pippo75 skrev 2007-08-20 20:10:12 följande:
    Men ååå har ni gjort en ny tråd då måste jag ju lägga den i mina favoriter så att jag kan fortsätta att snoka runt bland era supernajsiga hem! Hoppas ingen tar illa upp för mitt runtsnokande!
  • mimmi006

Ska se om jag kan tova ihop nåt till dig...

pippo75 skrev 2007-08-20 20:14:14 följande:
    ja, ett par vita fina i ull !
    Marylo- kommer du ihåg nåt mer? Var det någon härifrån?
  • mimmi006

Himmelbit- men jag tror att jag förstår... jag är en sucker på gamla slitna läderväskor ! Det går bra på jobbet, men det är mer än intensivt. Kör utan rast till halv fem...

• mimmi006

Instämmer helt... Göteborg är ett riktigt blåshål! I Uppsala blåser det mer än här i Lkpg också, har bott i de andra städerna också...

Septemberpyret skrev 2007-08-21 20:57:49 följande:
    Absolut! PS Som fd Linköpingsbo måste jag protestera lite, det blåser inte alls mycket där...Göteborg är värre!
  • mimmi006

Vad spännande! Låter jättefint! Vilken energi du har som orkar att köpa/ sälja så där, är riktigt avis på det!

Salmiak6 skrev 2007-08-22 20:30:25 följande:
    Har sålt min marimekkotavla och den svarta lampan i hallen. Nu ska den nya fina indiskalampan upp och en vit tavellist. Har även köpt en ny murgröna på båge dit. Så snart är denna bild ett minne blott. Ska alldeles strax uppdatera den !
  • mimmi006

Älskar Nova- kuddarna är så fina! Har spanat in dem flera gånger, men vågar inte köpa fler kuddar nu! Nån måste flytta om vi ska få plats *hahaha*!

Adamama- fin trapp!

malachis- jag tycker att vit bruten mot gult är finast. Det ska vara så lite så man inte ser att den är bruten, men den blir varm och fin så. Om du ska bryta den mot någon annan färg skulle jag ta s0500, men den är kallare.

• mimmi006

Tyvärr, jag har ingen aning... har du frågat vår kära vän Google?

JeaJea skrev 2007-08-22 20:45:11 följande:
    Godkväll! Är det verkligen ingen som vet var man hittar en snygg spiraltrappa? please! Den ska vara av det lite tuffare slaget av metall och inte gullig vi gillar råa industritrappor. En annan sak är att den måste vara rak i mitten, de jag har sett ser så klumpiga ut där trappstegen är fästa.
  • mimmi006

Karbonpapper?

Pärla1 skrev 2007-08-22 20:50:57 följande:
    Hur var det man gjorde när man hade ett sånt papper emellan texten och där man vill ha den?
Svar på tråden Vita hem del 5