• LCroft

Vita hem del 5

Tack VSM och knyttis

Snacka om att ha dålig karaktär, hade tänkt att idag blir det inge godis och chips, plockade fram lite torkade frukter istället, Ida blev ju glad, kan ju inte säga att jag blev överlycklig direkt Så nu sitter jag här med cips och 2 olika dipp, som om det inte hade räckt med 1? Kunde inte bestämma mig Oskyldig

• LCroft
    NyfikenRosa skrev 2007-08-18 18:52:17 följande:
    ge hit gant grejjerna!!
    Du får komma hit och hämta och så kan jag fixa en hammock åt dig på samma gång FlörtSkrattande
  • LCroft
    Jen nifer skrev 2007-08-18 20:21:37 följande:
    hallå, kikar in hos er.Tänkte höra med er om ni vet.Vi har köpt hus och i vardagsrummet är de ett jätte fin gammalträgolv(sånt där "plank"trägolv med lite springor imellan)Vi vill iaf antingen vitbetsa eller vitmåla golvet, vad tror ni?Nån som gjort de? *Är de svårt o blir de snyggt tror ni =)?
    Vitmålat röstar jag på
    Sylt skrev 2007-08-18 20:37:37 följande:
    Vet hur det är, har precis tryckt i mig en påse chokladbjörnar *burp*
    Skrattande
    korall skrev 2007-08-18 20:38:47 följande:
    tack för berömmet ni som tyckte om mitt pojkrumskogstjärna rektangulärt kakel låter jättefint, vitt såklart, men vad ska ni ha för färg på golvet?Lcroft oj vad mkt fint du shoppat vill oxå ha glaskupan från hd!!mimmamum- snyggt du gjort1 jag älskar också skriptina typsnittet, var hittar du etiketter att skriva på?
    Tack
  • LCroft
    polarcat skrev 2007-08-18 21:09:47 följande:
    ååhhh så mycket fint hittar ingen här i min stad som säljer Gant :(va var priset på grägg snäckan om jag får fråga?
    Hmmm.... Med mitt minne så är jag inte riktigt säker 13-15 euro kanske? Tack förresten
  • LCroft

Godmorgon!

lasseliten: Så mycket fint du fyndat Skrattande

Själv hittar jag aldrig nåt på loppisen här och ska jag vara ärlig går jag inte in dit mer heller. Hutlösa priser, nästan enbart skräp och lukten när man kommer in där... bläää!! Folk säljer gamla underkläder, deodoranter som finns en halv cent kvar, alltså använda. Jag får så obehag att jag blir alldeles illamående och klarar inte av det stället helt enkelt. Jag får helt enkelt göra en semesterresa till Sverige nästa år och gå igenom så mycket loppisar som möjligt

• LCroft

Hanna: Välkommen och håller med nublu, din mammas källare låter som ett suveränt ställe

NU behöver jag hjälp! Min syster ringde nyss och var lagom glad, hennes sambos kompis hade suttit i deras vita soffa med jeans som färgat av sig, sittdynorna får man bort och tvättat men inte tyget på armstödet och det är också färgat. Soffan är inte kritvit. Hur ska man få bort färgen, snabbt! Hon fyller idag och har gäster på kommande!

• LCroft

Tack snälla ni ska ringa och säga till henne. Lovade henne att jag kommer dit om en timme och försöker hjälpa henne. Jag hade nog gråtit blod om jag varit hon och långt till tårarna hade hon inte heller, gravid och allt

• LCroft
    ming skrev 2007-08-19 11:11:02 följande:
    Nu har jag tagit steget och bytt vår gamla soffa mot en vit. Men nu när soffan är här så blir jag bara orolig hela tiden för att skita ner den. Blir vita soffor skitiga mycket och ofta?(Läste precis om det där med jeans som färgar av sig! )
    Är den kritvit så är det inga problem och om man får bort allt tyg, bara att slänga i klorit Och du? Jag ska med köpa vita soffor

Tack alla för hjälpen!
  • LCroft

therre så fint

Stort tack till alla tips, vi provade med vanisch och det verkar ha gått bort! Syrran var glad, tror det räddade hennes födelsedag

• LCroft

Sylt: Det måste man komma ihåg, rätt logiskt nog när man tänker efter

Svar på tråden Vita hem del 5