Vita hem del 5
Vi fortsätter här att diskutera vitt, romantiskt, klassiskt, skärgårdstil, manhattan/upper east och så vidare.. Alla stilar är välkomna!
Hej alla, välkomna tillbaka ni som varit borta o vi ses snart ni som skall pausa (vet hur beroende man är)
Helt OT, men hur länge använder man vagn till ett barn? Vår Sigge fullkomligt ÄLSKAR att åka vagn (han är ett mystroll) o han är nu tre år. Nu när lillebror kom har det ju blivit lite mindre vagnåkande för honom (har bara enkelvagn + bräda som jag hatar). Jag är ute o går mkt o ofta för att jag gillar det + för motionens skull. En treåring orkar ju inte gå i rask takt över en timme o jag orkar inte ha honom på brädan så länge heller. Funderar på att köpa en beg syskonvagn, men det känns lite överdrivet......
Vi har inte köpt nyckelfärdigt, men tänker du bara på tomt eller är det schaktning och så?
det var ju inte meningen att upprepa mig
Ojoj, går inte ens att gissa. Beror helt på tomten, om du måste spränga eller fylla. Tror generellt att det blir dyrare på berg där det oftast krävs mycket jobb... Räkna med minst 100´...
Har uppdaterat bloggen, någon ville se. Men varnar er - hemska bilder. Måste verkligen fixa ljuset i hallen. Rikta om spottarna
Tack för tipset! Jag ska fundera vidare!