Inlägg från: Septemberpyret |Visa alla inlägg
  • Septemberpyret

Vita hem del 5

Ja, det blir superkul hörde att datumet blivit ändrat! Shoppade loss i U-red igår...vi var inte ensamma där... Konstigt, det var visst flera än vi som fick lön den 25:e...!
    Allt bra med er annars? Har du några roliga projekt på G

mimmi006 skrev 2007-10-28 19:41:52 följande:
    nublu- det går inte att välja mellan dem, du måste ta båda! Mina favoriter ju...Septembergrynet- mimmamum kanske... kolla hennes blogg www.jordgubbarmedmjolk.blogspot.com ! Jag har också varit i garagebyggsdimma (för ett år sen), inte kul! Men snart så ska vi shoppa loss!
  • Septemberpyret

"Ullardes-koman" kommer nog att sitta i ett bra tag tror jag...! Har inte fotat något, men det blev mycket ljuslyktor, lampor, koppar, dukar och förstås en hel del till lill-tjejen!

• Septemberpyret
    Himmelbit skrev 2007-10-28 19:53:17 följande:
    Jag beställde en soffa (utan att sambon var med ) och nu har jag ååååångest....
    Jag har sett bilderna, den kommer att bli toppenfin!
  • Septemberpyret
    mimmamum skrev 2007-10-28 19:49:37 följande:
    Septemberpyret, jag tillverkar Änglapållar! Ska göra några i miniformat till SWAPen!
    Ni är så flitiga och SWAPar, att ni hinner...! Såg dem på din blogg - jättefina! Hur höga är de i miniformat?
  • Septemberpyret
    Himmelbit skrev 2007-10-28 20:01:22 följande:
    Jag är såå dum! Innerst inne vill jag ha en ljus soffa men har intalat mig själv att det inte kommer att funka med min lille plutt (vill inte behöva vara rädd om soffan). Så jag har (hade?) bestämt mig för en brun. Så var jag på Severins i Jkpg (Svenska Hem) och hittade en soffa, beställde den plus en stor fotpall. När jag kommer hem tittar Camilla på bilderna och jag är nöjd.Tills sambon kläcker, men skulle vi inte ha en ljus?? Jag vill nog ha en ljusare...Hmmm, genast får jag "soffångest" och letar mig tillbaka till en som säljaren visade som första alternativ (när jag hade förklarat på ett ungefär vad jag var ute efter). Men den ratade jag för den fanns bara i ljust tyg.... Dessutom fanns denna som lagervara och den som jag beställde får jag "innan jul"........
    Tycker fortfarande att den du köpt är jättefin! Men ängrar du dig så kan jag trösta med att vi ju har en Ektorp i vitt och det är supersmidigt att få den ren i tvättmaskinen med lite vanish!
  • Septemberpyret

Mimmi: Ursäkta att jag byter ämne helt, men jag skulle gå in och skriva i din GB, men får upp en jättemärklig inloggningsruta...har du nåt "special-skydd" på din sida...?

• Septemberpyret
    Himmelbit skrev 2007-10-28 20:19:29 följande:
    Vad tycker ni om denna?I detta tyget (dvs ljusare än det ovan men brunt):
    Om du verkligen vill ha en ljus ska du köpa det, annars kommer du att ångra dig!
  • Septemberpyret
    Himmelbit skrev 2007-10-28 20:27:44 följande:
    Så är det nog!! Våra barn får sitta på golvet tills de blir 20...
    Lovar att vi tar med en rulle byggplast att täcka soffan med när vi kommer och hälsar på...!
  • Septemberpyret
    Himmelbit skrev 2007-10-28 20:33:14 följande:
    Gör det!! Nu ska jag pula med mina Ullaredsfynd och plocka iordning lite här hemma. Gå och älta lite fram och tillbaka och hålla tummarna för att man får lov att ändra sin beställning när jag ringer dem imorgon bitti!! Håll tummarna för mig ni också!!
    Klart att du får ändra, annars är det dålig service...! Don't worry, be happy!
  • Septemberpyret
    Himmelbit skrev 2007-10-28 20:37:45 följande:
    De kan säkert göra undantag för dig! Jag ångrade mig ju efter att jag monterat ihop och vaxat ett bord ett antal gånger och trots det fick lämna tillbaka det...!
Svar på tråden Vita hem del 5