Vita hem del 5
Nytt inlägg! Välkomna dit!
Nytt inlägg! Välkomna dit!
lasse, ditt kök är så fint! Fast det har jag sagt förr!
LCroft, svart spegel kan bli fint, men vit likaväl, dåligt svar, jag vet!
juliah, åh så kul med shopping!
Kan ni hjälpa mig? Har sett gråa, lockiga fårskinn från Gotland för mellan 800-1500, är det bra priser? De var rätt stora. Är sugen fast pengarna borde gå till motorbyte i bilen, jag vet!
Karamellfabriken, jag sparar vissa speciella ex som till jul, annars går jag igen dem och river ur och sparar det jag gillar! Du får helt enkelt börja om på ny kula nu efter du rensat!
Glömde ju! Vakre Hjem är heliga (än så länge) inget kastande eller rivande i dem!
Åh är såi valet och kvalet, ska jag köpa fårskinnen eller inte, är ju MYCKET pengar, men så mysigt och vackert! Har ingen en bild på ert fina gråa fårskinn, gärna i en soffa?
Kikar in en snabbis, sitter här med feber och fryser nåt så grymt, usch vad jag ogillar att vara sjuk! Jag släpade mig iaf iväg och köpte ett fårskinn, men sen blev det sängen! Men vad gör man inte för inredning, får visa bild senare!
Nytt inlägg!
Åh så spännande Mimmi! Vill ju se på direkten!
Visst kopierar vi väl alla varandra hela tiden, men det är ju bara kul tycker jag att bli inspirerade och att inspireras!
Bea, blir spännande att se ljusstaken! Och vem var det som hittat en elektrisk, spännande!
Ni som kikat i min blogg idag har kanske läst att jag tagit en bloggpaus, känner att pressen blivit lite för stor, måste hitta tillbaka igen till den positiva energin! Jag hoppas kunna komma tillbaka igen med nya inlägg!
Inspirera ska det ju vara *skyller på febern*
Mimmi, nej lägga av vill man ju inte det är ju så skoj! Men det är väl som med mycket, man ska ju inte misbruka det hela. Man ska ju må bra av det inte kännas sig sressad eller att man måste! Därför känns en bloggpaus bra, men här hänger jag nog ändå, fast inte lika mycket som förr!