Vita hem del 5
Mimma: Jag vet inte om det är jag som är kräsen men jag tyckte inte att D&Ts senaste nummer var så fantastiskt.
Mimma: Jag vet inte om det är jag som är kräsen men jag tyckte inte att D&Ts senaste nummer var så fantastiskt.
Mimmi: Isf är vi kritiska båda två!
Idag ska jag ringa till Maileg och dessutom maila ett brandtal om rätten till god design för alla till Walther & Co. Får se om det går hem!
Karamell: Bara du skriver "Vintage shabby chic lampsladd" i titeln på auktionen så kan du nog lägga den var som helst och få den såld ändå.
Lasse: Snyggt! Makalöst tjusiga strutar förresten.
Nu ska jag försöka få till lite lunch här, måste vänta in det stora barnet bara. Han är med pappa till jobbet idag.
Jag är död. Gustav blev dålig igårkväll med rejäl feber och förkylningsastma. Idag är han feberfri, hostar lite men inte alls som igår. Och han har spritt ut alla sina ägodelar över hela huset. Jag ger upp, i morgon får han gå till dagmamman för det har han tjatat om hela dagen. Han är f*n piggare än vad jag är!
Omröstning i nublusblogg.blogspot.com också.
Anton: Sorry, men skynket passar inte ihop med köket. Tyvärr, för det är jättefint! Gardinen är också jättefin men den ser lite liten ut. Om det varit mitt kök hade jag nog satsat på en vit hissgardin istället. Men det är ju jag det.
Ooooooocccchhhh där försvann min städmoral fullständigt. Julnumret av Vakre Hjem låg i postlådan! *jämmer*
Anton: Jag önskar verkligen att jag kunde det. Men det ser ut som f*n här så det går inte att blunda och strunta i eländet.
F ö har jag en idé till ditt kök. Tror du inte att ett smalrandigt tyg typ Brukas skulle passa till ditt kök. Inte så himla romantiskt men lite lantligt gammaldags utan att det skär sig alltför mycket mot ditt kök. Kanske ett med tunna svarta och vita ränder som Kajsa sytt kudde och strut av, finns i hennes blogg.
Kajsa: Jag tror inte att den kommer förrän den 6:e till butikerna. Jag är glatt överraskad att den kom idag.
Bandykillar: Lås in honom tills anfallet går över. Eller hångla upp honom ordentligt och säg att vill han ha färg i köket så blir det inget mer!