Vita hem del 5
Ja, men vilken lyx att få stå och pyssla i en hel slöjdsal och få hjälp av en trämajje! Rekommenderas! Jag offrade min shoppingtur imorgon, men det var det värt. Måste ändå spara pengar nu, när det ska komma nya nätbutiker...
Ja, men vilken lyx att få stå och pyssla i en hel slöjdsal och få hjälp av en trämajje! Rekommenderas! Jag offrade min shoppingtur imorgon, men det var det värt. Måste ändå spara pengar nu, när det ska komma nya nätbutiker...
mimmamum- det bästa är att det här är personalvård= gratis och efter jobbet! Men jag ska gå och dreja när barnen blir större, det är så mysigt!
Dags för mig med! Sov så gott!
Hur menar du? Ska den vara kort eller böjd..? Jag tycker att de har fina här, skulle så gärna vilja ha åtminstone EN stång *fniss*... tänk vad man kan gå i gång på så lite...
www.oneofakind.se/gardinstange-tillbehor.pdf
oj, råkade somna en stund *yrvaken*... måste gnälla lite, jag är så trött efter den här veckan. Någon som vill ha/ byta jobb?
okej, du vinner... nu tycker jag riktigt synd om er. Går det att tjata fram sånt? Gå in på kommunhuset med dina två vackra barn och säga att ni måste ha vatten?
Jo, jag vet... det är skönt att jobba också! Men så intensivt det är att jobba för öronen.
Skogsstjärnan- vad roligt! Har du några nya bilder i galleriet?
Skogis- de har jag sett! Lika fina som förra gången!
mimmamum- jag tar verkligen åt mig... har inte lagt in några bilder på evigheter! Ska skärpa mig
Rori- jättefint!
mimmamum- jag vill också se mer bilder, jag är lite dålig på att ta några nu. Blir mest till bloggen. Har du hittat dina lampor?