Vita hem del 5
Åh, vilka fina grejor! Så duktiga ni är!
Åh, vilka fina grejor! Så duktiga ni är!
Jag funderar också på att måla om trappen, men det är laminat på stegen... antar att det måste rivas bort först så det är ju lite av ett projekt!
Det låter jättefint! Vi har också någon plast/laminatmatta på stegen som jag vill ta bort och sedan måla vitt. Men sambon säger att det är enklare att lägga dit nya steg ovanpå. Övervägde ni det?
Vill ha både huset och inredningen!
Smultron och glass skrev 2007-08-23 20:41:23 följande:
Mori: Skulle nog satsa på ...vitt!
Hej hej!
Jag "hörde" ett rykte om att någon härifrån startat en jultråd med blider på julpyssel... Det låter jättemysigt och jag skulle gärna kika in där...! Någon som vet var den finns...? Hittar bara några gamla trådar...
Nej, Ernst har jag helt glömt bort...! Har viktigare saker för mig, som att leta skrivbord och kika på julpyssel...!
Jag brukar söka på barnsäng under "antikt" med planen att hitta en fin att måla vit...! Kanske hittar du en då...?
Hej tjejer!
Jag har inte varit inne här på jättelänge, har varit begravd i jobb och garagebygge här hemma men nu står garaget färdigt och lysande vitt så nu tänkte jag kika in lite här igen...! Har fått tips om att det är någon av er som dekorerar fina vita "dalahästar" men kan inte hitta dem, de flesta här verkar ha stängt sina gallerier för besökare... Någon som kan tipsa...?