Vita hem del 5
Jättefint Smajla, vad pysslig du är
Jättefint Smajla, vad pysslig du är
Jag måste fråga om råd, i tisdags vann jag en auktion på tradera, (ett lexington spjälskydd) men säljaren har ännu inte hört av sig. Igår skickade jag ett mail till honom men inget svar. Vad ska jag göra, hur länge kan man tänkas behöva vänta?
Tack för tipsen Malins79 och Smajla. Jag väntar nog över helgen sen kanske jag ska ringa
Beatrize, vi har aldrig haft mer än ett angränsande rum där vi har bott (två lägenheter och ett hus) Jag har aldrig hört att vi skulle ha haft kokvrå. I alla fall kallar mäklaren det för kök
Igår skrev jag ett nytt inlägg i bloggen om ni vill kika (som inte ville visa sig förs nu) lantligating.blogspot.com
Nyfiken Rosa kanske känner igen sig!
Här är våran vitmålade trapp http://lantligating.blogspot.com/2007/05/knarrig-vitmlad-trapp.html
Jag ångrar lite att vi inte målade den grå som newht. Den blir ju smutsig bara man går upp en gång! Fast den är ju fin
Hej sötnosar. Har nytt i bloggen
Hallå tjejer. Jag har inte varit så aktiv här inne på sistonne vilket beror på att jag har känt mig lite inspirationslös ett tag. Men jag har följt allt ni sagt och tittat på allt fint ni gjort och köpt.
Jag måste säga att vara hemma hos Juliah var riktigt inspirerande, nu är mitt mål att "skala av" hemmet och göra det mer vitt!