• MariaV

Jag måste fråga om råd, i tisdags vann jag en auktion på tradera, (ett lexington spjälskydd) men säljaren har ännu inte hört av sig. Igår skickade jag ett mail till honom men inget svar. Vad ska jag göra, hur länge kan man tänkas behöva vänta?

• MariaV

Beatrize, vi har aldrig haft mer än ett angränsande rum där vi har bott (två lägenheter och ett hus) Jag har aldrig hört att vi skulle ha haft kokvrå. I alla fall kallar mäklaren det för kök

• MariaV
    mimmamum skrev 2007-08-19 17:36:44 följande:
    Amanda, det låter spännande, berätta allt sen om den nya butiken och ha en trevlig tripp!Om ni fick välja.... Vad skulle ni vilja ha på väggarna i en hall, ni får välja på följande tre alternativ: 1. pärlspont, 2. råspont eller 3. brädor. Allt i stående riktning och vitmålat!  
    Eftersom jag själv har pärlspont i hela hallen så röstar jag på det. Fast råspont gillar jag också supermycket.
  • MariaV
    Septemberpyret skrev 2007-08-21 21:54:17 följande:
    Jag funderar också på att måla om trappen, men det är laminat på stegen... antar att det måste rivas bort först så det är ju lite av ett projekt!
    Vi hade nån slags plastmatta på våra trappsteg som vi bara spacklade och målade över. Det vart jättebra.
  • MariaV

Hallå tjejer. Jag har inte varit så aktiv här inne på sistonne vilket beror på att jag har känt mig lite inspirationslös ett tag. Men jag har följt allt ni sagt och tittat på allt fint ni gjort och köpt.
    Jag måste säga att vara hemma hos Juliah var riktigt inspirerande, nu är mitt mål att "skala av" hemmet och göra det mer vitt!

Svar på tråden Vita hem del 5