• nublu

Vita hem del 5

knyttis: Snyggt med matchande kisse.

Julia: Jag håller tummarna hårt för att du ska få vatten i din tvättstuga. Och för att du ska krya på dig också! *kram*

Du store tid vad trött jag är. Har dragit runt en barnvagn på ett kalhygge idag (fråga inte!) och varit hundvakt.

• nublu

Himmelbit: Är det långt till Ljungs från SommenForum? Ska ju skriva tenta på måndag och kan nog behöva tröstshoppa efteråt.

• nublu

Himmelbit: Kommer uppifrån Ydrevägen. Är det långt till Ljungs, jag åker tåg nämligen. Och jag såg din rekommendation.

Mimmi: Ang. din fråga: Ja, de finns hemma. Jag har inte hunnit fota dem än. Men de finns i både svart och vitt. Väggmodell.

• nublu

Himmelbit: Tack för vägbeskrivningen!

Smajla: Jag såg visst! Men jag glömde kommentera. Sorry!

• nublu

mölndal
    längtar efter bäbis
    mimmamum
    JeaJea
    Mufflon
    LCroft
    Birks och Kalles mamma
    mimmi006
    Pärla1
    Lillafruluva
    Karamellfabriken
    Smultron och glass
    Anton2005
    Bandykillar
    Peak
    Camilla R
    Smajla
    Rori
    VeroniQa
    kaktus76
    Lasseliten
    Pressan
    LinaoMatilda
    Eddan
    Busan
    Kajsa M
    Morsan Martina
    Jezzika
    Sylt
    malins79
    Ankmor
    Värsta Supermamman
    alfas
    Toola
    Sunna
    MichaelaW
    Knyttis
    Anna2barn
    Hjorthan
    Adamama
    Lynn84
    Leeanlej
    Himmelbit
    Vitadrömmar
    korall
    brummelisa72
    Jen05
    Ammi 76
    Lillsyrran
    ängskogensblomma
    mariem
    HannaE
    Äppelpaj
    Snörosen
    FotografKarlander
    Fålen
    Butterscotch
    jordgubbssaft
    moimukulatt
    Fluffiga moln
    Gullfina
    nublu

• nublu

Karamell: Ingen aning men du har alla mina sympatier. Köksbyggen är traumatiska.

• nublu

Lynn: Grattis! *not* Blä för magsjuka! Vi har haft jättetur och klarat oss *peppar, peppar, ta i trä*. Fast det var nära i veckan, en av ungarna hos dagmamman la en kräka precis när vi kom dit. Det visade sig sedan att mamman var hemma med syskonen för att de hade magsjuka. Hur f*n tänker en del egentligen?
    Tur att vi inte blev sjuka! Jag hoppas verkligen att ni klarar er också!

Karamell: Går det inte att gör en bredare täckplåt till fläkten som kamouflerar att den inte sitter centrerad i förhållande till utsuget om du förstår vad jag menar?

• nublu

MrsJ: Välkommen! Här är inte alla kritvita och dessutom finns det en lantlig shabbytråd också. Här finns något för alla!

Svar på tråden Vita hem del 5