Vita hem del 5
Meeer rapport... :D! IB Laursen verkade vara en höjdare i år. Jag tycker att Lisbeth Dahl är lite på gränsen, ibland jättesött, men ibland alldeles för mycket.
Meeer rapport... :D! IB Laursen verkade vara en höjdare i år. Jag tycker att Lisbeth Dahl är lite på gränsen, ibland jättesött, men ibland alldeles för mycket.
Å vad spännande!
Jea- jag skulle ha tagit creme, eftersom jag tror inte att du tröttnar lika fort på det. Den ljusblå är helt underbar, men man blir rätt styrd av den.
Lynn- attans också!Hoppas att ni hittar nåt annat, det känns som det har kommit ut många nya objekt här!
Lacka i halvmatt svart, tycker jag!
Hvita sinnen skrev 2007-09-02 16:39:10 följande:
Hvita sinnen- nej, den hade jag missat... jag har faktiskt köpt en korg till trappan från Bruka!
mmm... mitt lilla trendorakel till syster siade det redan för ett år sedan. Och då brukar det bli så! Tur att jag har plommonlila linnegardiner i höst då...
Nu ska vi se om jag kommer ihåg allt ni skrivit under läggning... antagligen inte!
gemelli- underbar vrå, jag hoppas att Hugos rum blir lika mysigt. Men han har ingen sån där mysig hörna i sitt rum...
malins- bredspackla och måla!
juliah- korgen finns bara i den "vanliga" rottingfärgen. Funderar på att låta den stå ute, så den blir mörk !
Morsan Martina- det måste jag se!
Nu minns jag inte mer...
marre- vad fint du har i sovrummet! Fräscht!
Jag glömmer alltid bort att ni bor i lägenhet, det ser ut som ett hus! Snart kommer ni säkert hitta ett, sötis!