Inlägg från: mimmi006 |Visa alla inlägg
  • mimmi006

Vita hem del 5

Meeer rapport... :D! IB Laursen verkade vara en höjdare i år. Jag tycker att Lisbeth Dahl är lite på gränsen, ibland jättesött, men ibland alldeles för mycket.

nublu skrev 2007-09-02 10:24:31 följande:
    Hjälp, vad trött jag är idag. Känner mig helt bakis efter mässbesöket igår. Jag handlade massor hos Ib Laursen och ingenting hos Lisbet Dahl (för att ens få en katalog till dem och kundnummer måste jag kontakta deras agent, bla bla bla och dessutom var det mest en massa bling-bling i deras monter ).Utförligare rapport kommer i bloggen sen.
  • mimmi006

Å vad spännande!

nublu skrev 2007-09-02 11:40:12 följande:
    juliah: Uppdatering görs via bloggen och förhoppningsvis kommer jag igång i oktober. "Levereres hurtigst muligt" står det på alla ordersedlarna.
  • mimmi006

Jea- jag skulle ha tagit creme, eftersom jag tror inte att du tröttnar lika fort på det. Den ljusblå är helt underbar, men man blir rätt styrd av den.

• mimmi006

Lynn- attans också!Hoppas att ni hittar nåt annat, det känns som det har kommit ut många nya objekt här!

• mimmi006

Hvita sinnen- nej, den hade jag missat... jag har faktiskt köpt en korg till trappan från Bruka!

• mimmi006

mmm... mitt lilla trendorakel till syster siade det redan för ett år sedan. Och då brukar det bli så! Tur att jag har plommonlila linnegardiner i höst då...

mimmamum skrev 2007-09-02 18:47:02 följande:
    Numberone, TACK! Vi är nog lite kära och galna hela bunten! Salmiak, ja LILA, det är den nya innefärgen, iaf om man kikar i Vakre Hjem nr 2, så fint, men bara en gnutta, skulle jag tröttna kan det bytas ut i ett nafs! Kolla här så kanske du också blir kär: bolig-stil.com/shop/cms-1.html
  • mimmi006

Nu ska vi se om jag kommer ihåg allt ni skrivit under läggning... antagligen inte!

gemelli- underbar vrå, jag hoppas att Hugos rum blir lika mysigt. Men han har ingen sån där mysig hörna i sitt rum...

malins- bredspackla och måla!

juliah- korgen finns bara i den "vanliga" rottingfärgen. Funderar på att låta den stå ute, så den blir mörk !

Morsan Martina- det måste jag se!

Nu minns jag inte mer...

• mimmi006

Jag glömmer alltid bort att ni bor i lägenhet, det ser ut som ett hus! Snart kommer ni säkert hitta ett, sötis!

gemelli skrev 2007-09-02 19:08:27 följande:
Svar på tråden Vita hem del 5