Inlägg från: mimmamum |Visa alla inlägg
  • mimmamum

Vita hem del 5

Mimmi, det var absolut inte riktat åt något håll, älskar bara att se bilder på allt ni hittar på och köper! En bild säger mer än tusen ord du vet.Glad

• mimmamum

Emmasa, underbar soffa och vackra tyger, har också kikat på dem men tyckte frakten var lite väl dyr! Blir köket i svart/vitt?

Någon som hört talas om inredningsbutiken White Living?

• mimmamum

Ojoj vad jag är trött idag! Småbarnslivet tar hårt på mina krafter, känns som en ständig dvala! Förvånad

Birks, ingen frågade om tillåtelse att ta några bilder, fast i detta fall var det bara skoj! Måste man kanske börja skriva några rader på engelska i bloggen, verkar vara en del utländska besökare också!

Salmiak, jag skulle noh ha valt Granås hyllan, den är stilrenast!

Ingen som känner till butiken White Living?

• mimmamum

Så du har redan köpt den Smajla, längtar tills jag får den!

juliah, om du inte hittar någon tallrikshylla du gillar så har jag sparat beskrivningar på två som jag gillar till ett barnrum, vill du att jag fotar?

NR- din blogg är så fin tycker jag! Hallen blir säkert riktigt bra!

• mimmamum
    Skogsstjärnan skrev 2007-09-09 20:24:50 följande:
    mimmamum: Har du en beskrivning på en tallrikshylla??? Jag vill gärna se för jag hittar ingen att köpa som jag gillar (och vågar inte måla om den gamla som jag redan har ).Jag EFTERLYSER fortfarande hur man laddar ner SCRIPTINA!!! Inboxa gärna, för ni skriver hiskeligt myckket
    TVÅ stycken, ska fota, kommer snart!
Svar på tråden Vita hem del 5