Inlägg från: lasseliten |Visa alla inlägg
  • lasseliten

Vita hem del 5

Mimmi - vilka fynd! Om du tröttnar på nått så kan du ju alltid skicka hit det...vi brukar ju gilla samma saker

Vi har fått hem en orderbekräftelse..och det är tänkt att vi ska betala in en handpenning på 10 % ...tror att jag väntar med det och hör med återförsäljaren på måndag...VILL ju verkligen ha bordet och stolarna!

Gemelli - åh, så roligt med sebran...du måste ta massor med bilder när du har fått hem den!!

• lasseliten

mimmi - hoppas det...men tror att det beror lite på hur förvaltaren agerar...

• lasseliten

nu blir jag ännu mer avis ju mimmi...älskar att fynda!

• lasseliten

Gemelli - skäll ut henne.... Hälsa från mig med

• lasseliten

men vad gör ni? tar ni en tyst minut för EV kanske?

• lasseliten

Alfas - jättefint bord...har ett liknande

Är inte proffs men behöver du verkligen slipa bordet trärent om du sen ska täckmåla? Brukar räcka med att man ruggar ytan lite...+målartvätt. Vårt bord har fanéryta..kanske är det det på ditt med...och då ska du väl absolut inte slipa så mkt...men det är kanske bäst att höra med proffsen!

• lasseliten

God morgon!

Idag är det fullt upp här hemma! Sonen ska till dagis och jag ska troligtvis till ikea och sen hämta ut våra spröjs som (äntligen) har kommit! Sen har vit jul som jag har beställt på bibblan kommit..ska bli så kul att bläddra i den.

Vad ska ni hitta på idag?

• lasseliten

Jaha, då sitter jag här igen! hade massor med planer för dagen...men inget har ju öppnat än...Hade tänkt en tur till Örebro för att hämta spröjsen till våra fönster...men de har tydligen min snälla pappa redan hämtat... Då känns liksom inte riktigt turen till Ikea lika befogat...attans...eller ska jag åka ändå?

Salmiak - du är flitig som en myra och gör så mycket fina saker...ta en slappardag idag...så du komma ner i varv igen! kraaam

Bea - åh, krya på dig!! Du verkar också ha kraft och flit för två! Ordinerar vila till dig med idag! kram!!

• lasseliten

Skogis - du hittade kranen! Vi har ju den som du vet...har inget att klaga på om kvaliteten. har tapwell i både kök och badrum...köpte till köket från länken du visade...är helnöjd, så gillar du den skulle jag slå till!

Juliah - nää, plexiglas?? Förstår att du är besviken! Håller så klart ögon öppna och spanar.... Tror faktiskt att det löser sig!! kram!!

• lasseliten

hehe typiskt! har ju bott i Orminge! jag som ääälskar Elviras värld! Som jag har hört har de gått i kk men de flesta möblerna kommer att finns kvar till försäljning...så sa återförsäljaren jag kontaktade..

Svar på tråden Vita hem del 5