• Sylt

Vita hem del 5

Hej alla, välkomna tillbaka ni som varit borta o vi ses snart ni som skall pausa (vet hur beroende man är) 

Helt OT, men hur länge använder man vagn till ett barn? Vår Sigge fullkomligt ÄLSKAR att åka vagn (han är ett mystroll) o han är nu tre år. Nu när lillebror kom har det ju blivit lite mindre vagnåkande för honom (har bara enkelvagn + bräda som jag hatar). Jag är ute o går mkt o ofta för att jag gillar det + för motionens skull. En treåring orkar ju inte gå i rask takt över en timme o jag orkar inte ha honom på brädan så länge heller. Funderar på att köpa en beg syskonvagn, men det känns lite överdrivet......

• Sylt
    JeaJea skrev 2007-08-15 22:18:01 följande:
    låna en av mig, jag har ju 3 st...
    , Toppen - det räcker m en
    mimmi006 skrev 2007-08-15 22:26:24 följande:
    Sylt- vi slutade med vagnen lite före H kom. Lisa åker bräda om vi går längre, annars får hon gå. Lite hård där... men iofs tycker jag att vår bräda funkar bra, annars vette 17.
    ... Sigge gillar brädan, det är jag som är avigt inställd.... kommer att få en jättestor högerarm (går vid sidan o styr endast m denna, tänker på beach 2008)

F-låt för mkt OT ....
  • Sylt
    JeaJea skrev 2007-08-15 22:42:06 följande:
    ok då slänger jag in en inredningsbild, ny gardin, har inte sytt ett stygn utan bara hängt upp ett gammalt lakan. voila.
    Fint, var?
  • Sylt

..... vagnar, vagnar, vagnar - nästan roligare än inredning.....
    Kör förtillfället Uj och Bugaboo o Zapp.....

• Sylt
    lasseliten skrev 2007-08-16 23:40:09 följande:
    Jea - de finns tyvärr inte med på hemsidan men det är en platt stoppad sits och så syns en vit ram runt....*trött* Jo, ang EV. Har förstått det så här. De har problem med fabriken som tillverkar deras möbler, därav förseningarna + att de har haft semester. Nu verkar det ha löst sig men de har fortf, mycket att ta igen. Som jag har förstått alltså...kan vara felunderrättad
    Jag tycker utan stoppning, helt klart. Men om du gillar med så ta det, men inte bara för att slippa vänta - risk för ånger....
  • Sylt
    mimmamum skrev 2007-08-18 08:57:06 följande:
    Alltså, det är inte klokt vad folk begär egentligen när man ska sälja en vagn! Nu vill de att jag ska sätta mig i vagnen och ta kort för att kolla dämparna - no way!
    mimmi006 skrev 2007-08-18 09:04:33 följande:
    Kom igen nu! Hoppa lite upp och ner och testa om du kan ta dig ur selen också !
    *asg*
  • Sylt
    Jen nifer skrev 2007-08-18 20:21:37 följande:
    hallå, kikar in hos er.Tänkte höra med er om ni vet.Vi har köpt hus och i vardagsrummet är de ett jätte fin gammalträgolv(sånt där "plank"trägolv med lite springor imellan)Vi vill iaf antingen vitbetsa eller vitmåla golvet, vad tror ni?Nån som gjort de? *Är de svårt o blir de snyggt tror ni =)?
    Vi har både mattlackat, vitoljat och helt vitmålat. Det är fint vilket som, just nu är nog favvisen helt vitt....
    LCroft skrev 2007-08-18 18:51:34 följande:
    Tack VSM och knyttis Snacka om att ha dålig karaktär, hade tänkt att idag blir det inge godis och chips, plockade fram lite torkade frukter istället, Ida blev ju glad, kan ju inte säga att jag blev överlycklig direkt Så nu sitter jag här med cips och 2 olika dipp, som om det inte hade räckt med 1? Kunde inte bestämma mig
    Vet hur det är, har precis tryckt i mig en påse chokladbjörnar *burp*
  • Sylt
    therre skrev 2007-08-19 12:26:52 följande:
    Kastar in en bild på vår hemmagjorda säng
    Åååh, vad fin!!
    gemelli skrev 2007-08-19 16:10:18 följande:
    Sylt och INOX har
    Skrattande, Välkomna o titta!

LCroft --> ang fläckar. Har en kompis som är superpedant o hon använder "bilklädsel-tvätt", spay som man kan köpa på macken. Outstanding tydligen.....
Svar på tråden Vita hem del 5