Inlägg från: Karamellfabriken |Visa alla inlägg
  • Karamellfabriken

Vita hem del 5

emmasa

Jag har köpt ett par möbler, bl a en vitrin från ett företag som heter www.tripplehouse.se
    Du kan ladda ner deras inspirationskatalog men tyvärr inte se några priser.
    Men de har bra priser och kvalitén är förbluffande god.

• Karamellfabriken

emmasa,

Jättetaskiga bilder, verkligen, i katalogen. Möblerna kommer inte alls till rättvisa.
    Men du kan få veta vad jag gav iaf.
    Artnr 481013 Vitrinskåp 2500 kr
    Artnr 410031 Halvbord 1300 kr

• Karamellfabriken

Är det någon som vet om det finns en rekommenderad "normalhöjd" på bröstpanel?

• Karamellfabriken

Åh, jag vill också virka mormorsrutor!

• Karamellfabriken

Hej kära vänner!
    Idag ska jag tipsa er om en ny upptäckt.
    Jag åkte till ElGiganten för att köpa en ny kaffebryggare idag. Den jag ville ha kostade runt 650 kr i butiken (minns inte exakt). På elgigantens hemsida kan man, hör och häpna, köpa exakt samma produkt för 290 kr!
    Men nu till det absolut bästa i kråksången:
    Om man gör sin beställning över nätet och väljer tjänsten collect@store kan man inom två timmar hämta sin vara i sitt Elgiganten-varuhus utan att behöva betala någon frakt.
    Detta måste väl iaf vara dagens bästa affär!

• Karamellfabriken

En liten utlottning pågår i mitt bildgalleri!
    Välkommen dit

• Karamellfabriken

Hej Smajla lilla!

Usch, förstår att du är ledsen. Ibland blir saker inte som man tänkt sig.
    Maken och jag firade 15 år tillsammans den 26/1 iår. Jag hade planerat allt möjligt roligt och gissa vad som händer. Jo, mammas och pappas lilla hund blir så sjuk att dagen tillbringas på en veterinärmottagning där vi tvingas ta farväl för gott av en älskad liten vovve.
    Årsdagen kom såklart i skymundan och kändes ytterst världslig i sammanhanget. Det kändes som om jag aldrig skulle bli lycklig igen.
    Jag tror faktiskt att jag lärde mig att inte ta så allvarligt på speciella datum. Man lever så länge att det hinner hända både bra och dåliga saker på de "viktiga" dagarna.

Hoppas ändå att ni får en liten stund för er själva på söndag för det är du verkligen värd. Kan ni inte planera in något lite senare på kvällen?

• Karamellfabriken

Juliah,

Kan det ha varit REMOL?

• Karamellfabriken

Fast klorin förstör textilfibrerna och gör dem sköra!

• Karamellfabriken

Smajlis!

Jättegärna bröllopsbilder. Finns nästan inget roligare tycker jag.

Svar på tråden Vita hem del 5