Inlägg från: mimmi006 |Visa alla inlägg
  • mimmi006

Vita hem del 5

salmiak- den blev kanonsnygg där!
    juliah- tyvärr... jag blandar för att stilla mitt dåliga samvete. Mamma säger att man bara ska ha energilampor! Och man ska ju lyssna på sin mamma...

• mimmi006

Ja, det är jätteskönt. Jag tog med mig en låda med barnkläder också och det gick faktiskt bäst! Prydnadssaker gick sådär, tyckte jag, men jag sålde mycket ändå. Satte fyndpriser på allt, så jag skulle bli av med så mycket som möjligt!

Du är så duktig och säljer på T också, måste få ändan ur och göra det också...

• mimmi006

julaih- jag säger ingenting... och jag vet inte så mycket heller! Såg bara säsong ett!

Sunna- har du också haft en dålig dag?

• mimmi006

salmiak- men oftast får man nog mer för grejerna på tradera, men det är mycket jobb! Jag ska sälja lite pop vinterkläder och danska märken som går bra!

lasseliten- jag tror att man ska lugna sig och bara ta en ! De är ju glödheta nu...

Jag har heller aldrig gillat mycket saker omkring mig. Jag kan tycka att det är fint med stilleben a la frankrike, men inte hemma hos oss!

• mimmi006

Vad snyggt det var!
    Hvita sinnen skrev 2007-09-01 20:25:36 följande:

ser att du hittade det, är superfint i verligheten också! Samma tyg säljs på tex Tine K för dyrt! Kul att man kan hitta likadant betydligt billigare.
    mimmamum- posh living, men jag har för mig att jag har sett en nätbutik också... nån som vet?
  • mimmi006

Sorry, jag har läst en lååång saga. Jättetråkig, enligt mig! *förlåt Elsa Beskow*

mimmamum skrev 2007-09-01 20:23:40 följande:
    Jag hittade svart/vitt! Var är alla, för jag en monolog?
  • mimmi006

Var har du köpt det? Var det Hemtex... jag är lite trög ikväll !
    Hvita sinnen skrev 2007-09-01 20:35:36 följande:

mimmi: tack!
  • mimmi006

Finfint... jag ska beställa EN sak för pengarna jag fick ihop idag. Velar mellan en Robert´s radio (totalt värdelöst enl. M) eller en VIPPtunna 14, vit (alldeles för dyrt, enligt M).

Men nu när jag har pengar så ska jag väl få köpä sockerdricke..? *försöker tala småländska*

• mimmi006

Smajla- jag avbeställde min och köpte en direkt i butik i Sthlm. Det saknades tyvärr två knoppar, så jag är ute på knoppjakt!

Svar på tråden Vita hem del 5