Inlägg från: knyttis |Visa alla inlägg
  • knyttis

Vita hem del 5

Lynn84 GRATTIS!
  • knyttis

Lillafruluva- Så sött med taldrikshyllan! Jag satte än så länge endast böcker i min, tyckte det blev lugnast så. Vi verkar ha likadana

Hvita sinnen - Så fint!

Lynn-bra skrivet!

Juliah-       Grattis i förskott   
    Hoppas ni tillfrisknar riktigt fort så ni kan fira lite imorn! Snälla sluta inte blogga de skulle vara så tråkigt! Ser fram emot dina inlägg!

Gemelli- Här är en till som drömde massa konstigt som gravid Drömde som i V-serien att jag födde en utomgjording- not so nice...

• knyttis
    Skogsstjärnan skrev 2007-09-13 19:47:36 följande:
    Tack snälla ni! Är helt tom. Har tittat på henne på kort från min brors bröllop som var för två månader sedan. Och från möhippan. Inte trodde jag att det var sista gången man skulle se henne. Min svägerska som stod henne ännu närmare än mig är oerhört ledsen. Alla är det. Ett liv som blev alltför kort. En människa som aldrig gort en fluga förnär. En omtyckt syster och familjemedlem (oj vad jag avundades sytrarna i denna familj då jag jag yngre. Sådan otrolig syskonkärlek var det!) En människa som alltid körde försiktigt och akta sig för älgar. Min svägerska hade pratat med henne om rädslan för att krocka med älgar tidigare i sommar. Ironiskt nog. Varför berövas personer som lever som änglar här på jorden livet? Varför är det ofta de mest oskyldiga som drabbas? Varför kan man köra 180 km i timmen med 3 promille i bloden, köra över folk och själv överleva???Varför?Är det för att alla inte passar som änglar och man måste ta av de som redan finns???Är inte särskilt religös, men tankarna grubblar och man vill ha svar...Varför???
    Var hon född 82 och jobbade på labb i Laihea? Om de hon så jobbade hon tillsammans med min mamma, de ska ha minnesstund imorn på jobbet

Beklagar verkligen - Stor kram!
  • knyttis

Tack Mimmi!

JeaJea det står still här med på kontoret!

• knyttis

Gemelli- Ja de gick lite fort den kostar ju en slant den med! Vad ska du få för vagn? Nyfiken

• knyttis

Gonatt me er! Är hemma hos mina föräldrar och alla andra sover...de borde jag med

• knyttis
    gemelli skrev 2007-09-13 22:53:31 följande:
    Vi ska ha en Urban Jungel så den går väl loss på 8000 kr sen lite tillbehör... Men ska ringa syster lycklig imorgon och se vart det var man skulle hämta den. För hon sa på telefonsvararen att det var på deras lager utanför stan....

Hon sa till mig att de kunde ta in den till butiken så att man kan hämta där bara man ringer en dag i förväg. De ju roligare att besöka butiken och inte lagret

UJ de så snygga och smidiga! va roligt att du ska "få" en sån!

• knyttis
                         GRATTIS JULIA!                  
  • knyttis

Nu är jag tillbaka i Sthlm. Borta bra men Hemma bäst!

I lördags döptes vårt söta fadderbarn Milton som hör till skaran som har det perfekta födelsedagsdatumet 070707 De hade köpt en hink full med massor av vackra rosor (sekunda) på plantskola som enligt odlarna var sekunda ( syndes inget ) för 10e ca 90kr! Gisses vilket fynd -de hade stora buketter på varje bord. Nu va ju det där i Finland men den möjligheten finns ju säkert här med. Tips till Juliah/FruPuffen kanske!
    Igår 60års kalas, svärmor hade fest

Idag fick jag 2 timmar själv på stan, köpte lite hobbygrejs men inget annat. Jo visst ett Sipikka W

Nu ska jag läsa igenom vad ni debaterat!

• knyttis

musli - Styrkekram! Bra att du slutade innan de gått för långt!

Skogsstjärnan och Rori - då är det vanligt med sekundarosor i våra hemtrakter då

VSM - Krya på dig! Fort!

Rori- River han sig i örat och sover riktigt oroligt ska du söka till HVC...de säkert öronen

Svar på tråden Vita hem del 5