Vita hem del 5
numberone: Håller tummarna för er och sänder iväg en jättekram!
numberone: Håller tummarna för er och sänder iväg en jättekram!
JeaJea: Ser framemot att få beskrivning på kransar Texten blir jättefin! Fast jag kunde inte låta bli att fnissa lite för mig själv, jag hade en fortsättning på texten Men på natten då jäklar låter du mig sova ifred!
juliah: Skönt med lite avlastning!
mimmamum: Jättefint!
gemelli: Så vackra!
numberone: Jag röstar på gemellis förslag
Smajla: Du ger mig dåligt samvete Hade tänkt masa mig iväg och inhandla lite ljung och saker när Ida sov, istället la jag mig ner på soffan och sov i 3 timmar Nåja, det är en ny dag imorgon och iövermorgon osv
Smajla: Tror det är precis vad jag behöver faktiskt, små sparkar där bak, som jag för aav att se hur fint du gör Fast jag tackar ju inte nej om du vill komma hit och laga åt mig heller?
Nej men hur skriver jag? Är tydligen alldeles yrvaken än
Du är så välkommen Smajla
Hej Skogsstjärnan Hur går det med huset?
Rori: Underbar skolbänk!
bettis: Ser framemot bilder
knyttis: Krya på er!
Idag ska jag bli smal! Ska sitta och frysa häcken av mig i en ishall och eftersom man förbränner fett när man fryser så kommer jag att vara trådsmal innan den här dagen är slut Synd att bikinisäsongen är slut
Visst är det mimmi, två flugor i en smäll Sonen ser vilken intresserad mamma han har och jag bantar, även fast jag sitter med min kopp varm kakao för att lite få värme i mig, kakaon är bara till för att jag inte helt ska magra bort *optimistisk som få idag*